Secret Santa - Blogger Edition #4


Parcă nu îmi vine să cred că e deja ediția a IV-a (a 4-a!!!) a acestui Secret Santa. Ca în fiecare an, am adunat împreună cu Alex o mână de bloggeri și am împărțit fiecare câte o cutie cu ceva lucrușoare și, bineînțeles, cărți. N-are rost să mă lungesc cu vorba, știți cu ce se mănâncă un Secret Santa, așa că am să vă arăt ce am primit eu. Și, sincer, e unul dintre cele mai faine cadouri primite vreodată de mine!


 

Anul acesta Moșul meu a fost nimeni alta decât Anamaria, care scrie pe @anareads, și care m-a surprins atâta de plăcut! În primul rând, a împachetat cadoul prea genial. Dar ce am găsit sub hârtie m-a lăsat fără cuvinte.

 

Șansele ca Ana să nimerească una dintre ciocolatele mele preferate (da, la plural, nu pot alege una singură preferată) erau destul de mici. Și totuși s-a întâmplat. Ce mai vedeți în poză este un suport pentru notițe de birou tare drăguț și un glob de sticlă cu detalii din lemn.

 

Fiecare lucrușor din cadoul ăsta mi s-a potrivit ca o mănușă. De la creionul cu leneș și „I love sleeping” la semnul de carte și stickerele pentru bujo. Și, bineînțeles, bullet journalul. Îmi doresc unul cu puncte de când am început să fac eu dintr-astea, dar până acum nu am reușit să fac rost de unul. Mi-a luat-o cineva înainte și nici că pot fi mai mulțumitor pentru el. Abia aștept să îl încep!



Și piesa de rezistență a unui Secret Santa între bloggeri de carte: bineînțeles, cărți. După cum bine știți, o iubesc pe Ruta Sepetys. Și nu am crezut că o să fac rost de ultima ei carte tradusă la noi atât de repede. Sunt tare tare curios de ea și abia aștept să o citesc. La fel și În sălbăticie. Nu știu foarte multe despre ea, însă mi-a mai atras privirile cu ceva vreme în urmă și sunt sigur că o să fie interesantă, descrierea sună interesant. Iar The Boy Who Invented Christmas? Nu am mai auzit de ea, dar îmi e de ajuns acolo să scrie Charles Dickens. Și modul în care arată cartea e de milioane. 

Cam asta e tot. Un cadou mai frumos și potrivit nu cred că se putea să primesc. Mulțumesc din suflet, Ana, ai fost genială! 

Aveți aici lista cu ceilalți participanți, găsiți în perioada următoare postări de genul și pe blogurile lor:
Anamaria (Anareads)
- Anita (Reading Bird)
- Beatrice (În numele cărților)
- Dumitrița (World Of Books Web)
- Ioana Alexandra (Twistinmysobriety)
- Iuliana (Glasul Literaturii)
- Onisim (omulfolositor)
- Sînziana (Vampress Bathory Reads)

Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018