Secret Santa - Blogger Edition #2


A venit în sfârșit și vremea pentru Secret Santa - Blogger Edition 2017. Nu aveți idee cât de entuziasmat am fost pentru proiectul de anul ăsta! Cum a zis și Alexandra, anul ăsta am reușit să ne adunăm un pic mai mulți, ceea ce e un lucru bun, iar și mai important e că toată lumea a fost mulțumită. Să nu mă lungesc inutil și mai bine să vă arăt ce am primit mai bine, zic eu.

Anul acesta persoana care mi-a făcut cadou a fost chiar Alexandra, căreia îi mulțumesc din suuuflet pentru cadoul superb ce mi l-a  făcut. 


Întâi și întâi, după ce am reușit să dau la o parte câteva straturi de hârtie de împachetat, am dat peste alte pachețele, fiecare având ceva scris pe el (și sper să se înțeleagă în poze), misiunea mea fiind să încerc să ghicesc ce este în fiecare pachet după ceea ce era notat pe el. Așadar, mai jos o să vorbesc câte puțintel despre fiecare.



Sometimes love and chaos are the same thing spunea primul bilet, iar eu m-am gândit imediat la o carte, deși nu la ceva specific. Totuși, când am văzut un colț negru cu ceva puncte aurii, am știut că e vorba despre Etajul o mie. Nu aveți idee cât de mult voiam cartea asta!❤

Warm stuff - ce să fie oare, hmm, mai ales că se simțea ceva moale. :)) Cele mai drăguțe șosete pe care le-am avut vreodată, cred, mai ales că sunt de Crăciun. Le ador!



I will honor Christmas in my heart and try to keep it all the year. ❤  scria pe al treilea bilețel și nu m-am așteptat delooc să fie încă o carte, ci mai degrabă o agendă sau ceva de genul ăsta. Însă am rămas plăcut surprins când am dat de Christmas Books de Charles Dickens, și în engleză pe deasupra. 


Halt - cine să știe ce înseamnă halt (update: pauză, popas) la vremea aceea, dar era clar că e un semn de carte. Surprize, surprize, au fost două. Două semne pe care Alexandra le-a ales perfect și care mi se par prea faine.



You need a GF for this - încă nu sunt sigur ce a vrut să insinueze Alexandra cu asta, dar am rezolvat eu cumva (aparently, I needed a sister, not a girlfriend ;)) ). Arată oricum super cu modelul ăla cu reni și, pe deasupra, îs și mari, ceea ce înseamnă more drinks for me. (ceai, suc, ciocolată caldă, din astea, nu altceva, stați calmi)


Și astea au fost toate lucrurile din cadou (pentru o calitate, sper eu, mai bună, dați click pe poză), lucruri de care eu sunt mai mult decât mulțumit și recunoscător. Mulțumesc încă o dată, Alexandra, atât pentru cadou, cât și pentru organizare! 
În final, dacă sunteți curioși, vă las un link spre blogul Iulianei de la Glasul Literaturii aka persoana care a primit cadou de la mine. Puteți vedea acolo ce i-am trimis eu și, de ce nu, poate (sunt sigur, de fapt) că veți găsi și alte postări interesante.

Vă mulțumesc că ați ajuns până aici și sper că v-a plăcut postarea! Până data viitoare (destul de curând, adică) lecturi cât mai frumoase și nu uitați să îmi recomandați și mie din ce citiți!

Participanți:
↠Alexandra de la Pierduți în Literatură
Oni de la Books vs Reality
Iuliana de la Glasul Literaturii
Andrei de la Nasu-n carte
Raul de la Stoica Raul
Roxana de la Bufnița Rouz
Ana U. de la Diversity factor
Ana B. de la Far away from reality
Dumitrița de la World of Books Web
Răzvan de la Răzvan Timar
Denisa de la Florinela Alexandrescu
Ștefi de la Books and Stuff
Alexandra de la Universe of Books
Ioana Alexandra de la Twist in my sobriety
Amalia de la Amalia Danciu
Daria de la Cărțile Nopții

Comentarii

  1. numai lucruri faine!♥ Crăciun fericiiiiit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de genial e! Minunate mesajele, și mai mare dragul să vezi ce e înăuntru. Să te bucuri de ele, Oni! Lecturi plăcute și sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că ai fost „cel mai puțin norocos” și ai rămas ultimul pe listuță! :))
    Mă bucur enormmmm că-ți place tot, mai ales că am vrut să fie ceva funny cu șosețelele, Happy Socks, u know? :)


    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I got it, I got it.
      Si eu mă bucur ca ti-am picat și ca mi-a plăcut cadoul, mersii suuuper mult!!
      xoxo

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018