Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018


După cum v-ați dat deja seama din titlu, această este o provocare de lectură ce se întinde pe parcursul primelor 7 luni din anul 2018, urmând ca în luna iulie să apară pe blog un Wrap Up cu ce am reușit să citesc. Eram puțin sceptic dacă să încep o provocare sau nu anul acesta, dar Ana de la Far away from reality mi-a dat impulsul de care aveam nevoie prin această provocare, pe care m-am decis să o preiau și eu. Găsiți articolul ei aici

Regulile sunt simple. Trebuie să citesc 16 cărți care să îndeplinească aceste categorii (mi-am permis, să zic așa, să modific o categorie sau două, pentru a-mi fi mai ușor să duc la îndeplinire toate cerințele):
  • o carte pe care o pot citi într-o zi 
  • o carte bazată pe fapte reale
  • o care de la un autor necunoscut 
  • o carte pe care o am de mult timp
  • o carte cu peste 500 de pagini 
  • o carte pe care nu am reușit să o termin niciodată 
  • o carte recomandată de un prieten
  • o carte publicată în 2018 
  • o trilogie 
  • o carte cu coperta într-o singură culoare 
  • o carte recomandată de o persoană pe care abia am cunoscut-o 
  • o carte despre muzică
  • o carte aleasă după copertă
  • o carte pe care am mai citit-o în copilărie
Acestea sunt regulile. Destul de simple, deși știu de pe acum că o să mă chinui puțintel la câteva dintre ele (cum ar fi recitirea cărții ce am mai citit-o în copilărie, pentru că eu nu pot și nu sunt obișnuit să recitesc cărți, dar sper că mă voi descurca). Chiar va fi o provocare pentru mine, ținând cont de faptul că de obicei prefer să fiu mai free style și să citesc ce îmi pică în mână, mai degrabă decât să mă dau după un program. Dar mi-am propus anul acesta să ies din zona mea de confort și cred că prin provocarea asta voi reuși, parțial, să fac asta. 

Pe parcursul celor 7 luni, voi încerca să vă țin la curent aici pe blog și pe pagina de Facebook cu progresul pe care îl fac în această provocare. Dacă aveți recomandări pentru vreo categorie, sunt deschis la propuneri, chiar mi-ar prinde bine niște ajutor! Până data viitoare, eu doresc să vă urez mult succes anul acesta în tot ce v-ați propus și, bineînțeles, numai lecturi minunate!
peace! - panda

Comentarii

  1. Mult succes, Oni! Sper să reușești să duci provocarea până la sfârșit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes! Încă mă gândesc dacă să încep provocarea sau nu. Sunt destul de aglomerat și nu prea pot citi pe baza unei cerințe. Totuși, meită încercat.
    Pentru cerința cu o carte recomandată de un prieten (pentru că nu știu la ce altă cerință s-ar potrivi), îți sugerez cartea mea preferată, pe Ari și Dante. ^-^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic să încerci. Încercarea moarte n-are, nu? ;)
      Mulțumesc pentru recomandare, Andrei! Dacă ajunge în mâinile mele, o să îi dau o șansă, cu siguranță!

      Ștergere
  3. Mult succes! Am încercat și eu ceva de genul anul trecut, dar... Mai bine lasă. =))
    Ideea e că am diverse cărți de la edituri care poate nu se încadrează în cerințe și mna, ele sunt prioritare.
    La cartea din copilărie te provoc la „Legendele Olimpului” iar la autorul necunoscut ”Somalia, mon amour” de Bogdan Hrib. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înțeleg cum e, dar eu unul am zis să încerc. Vedem ce iese :))
      Uu, mersi de recomandări! Să știi că ar fi ceva Legendele. Le-am citit undeva prin generală și chiar ar prinde bine să îmi mai reamintesc ceva din mitologie. Și „Somalia, mon amour” sună super interesant. Am să o caut!

      Ștergere
  4. Mult succes! Mi-ar plăcea și mie s-o fac, poate la anul. :D Îți doresc ca fiecare carte citită să fie pe placul tău! ^-^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricând o poți face, chiar din iunie/iulie până la finalul anului! și mulțumesc, la fel și ție!

      Ștergere
  5. Muuuult succes, eu una nu mă mai înscriu în asemenea challenge-uri, nu prea curând. Niciodată nu reușesc să le duc până la capăt aparent sau mai rău... pe la mijloc.
    Succes totuși! :D
    Abia aștept să văd ce ai făcut, dacă mai faci postări peste 6 luni... =))

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc și eu ceva nou, sper să iasă cum trebuie.
      Mersi, Alexandra! Ne auzim noi :))

      Ștergere
  6. Am ajuns aici jucandu-mă pe blogul lui Andrei :))
    Am văzut că ai o categorie, o carte de la o persoană pe care abia ai cunoscut-o. Deci, bună! Numele meu este Luiza, încântată de articol. Deci, m-am gândit să îți propun o carte, iar propunerea mea este Chemarea cucului de Robert Galbraith. Eu nu o am în biblioteca personală, am citit-o de la biblioteca școlii dar, este genială. Dacă îți place genul polițist. O poți încadra și la peste 500 de pagini din câte îmi aduc aminte. Și de asemenea, nu promit că este 100% corect, mai sunt doar 2 cărți din seria Cormoran Strike (detectivul). Zic 2 pentru că atâtea am găsit eu la librărie. Deci ar fi și un fel de trilogie. Oricum, vezi tu dacă o citești sau nu. Mi-a părut bine de..articol. Cândva poate și de cunoștință.

    Din păcate nu pot să mă conectez cu wordpress-ul dar, mă găsesti aici: https://luizapotecablog.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare, încântat! Mulțumesc mult pentru recomandare, să știi că voiam și eu de ceva timp să citesc cărțile astea, chiar dacă nu le am, sper totuși că le voi găsi undeva. Și da, ador genul polițist.
      P.S.: Îmi place blogul tău. ;)

      Ștergere
  7. Super! *.* Mult succes, Oni, sper să realizezi tot ce ți-ai propus!

    Lecturi minunate! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Planuri pentru 2018