Vacanță, în sfârșit || wrap up iunie 2018

Wrap Up #9



Nu a fost o lună mega wow din punct de vedere al lecturilor, dar ah, ce bine se simte vacanța! N-aveți idee (de fapt aveți, ups) cât de fain e sentimentul când îmi iau cartea în mână și mă pun în pat și stau și citesc până nu mai pot. Am așteptat să fac asta tooot anul.


Am început luna cu volumul trei al seriei Berlin de Fabio Geda și Marco Magnone și a fost o lectură cum nu se poate mai plăcută, inclusiv volumul cel mai fain de până acum din serie. Bătălia din Gropius și-a câștigat din toată inima cele 5 stele pe Goodreads. Recomand toată seria! I-am scris și o recenzie, pe care o găsiți chiar aici. (pont: ca să nu stați să căutați recenziile la celelalte două volume, apăsați pe copertele lor în josul paginii, la secțiunea Din aceeași serie)

Apoi, am bifat una dintre cărțile pe care voiam de o tonă de timp să le citesc, anume primul volum din trilogia Marea Sfărâmată de Joe Abercrombie, Jumătate de rege. Nu pot spune că s-a ridicat la înălțimea așteptărilor mele, i-am dat chiar 4 din 5 rating pe Goodreads, Aflați mai multe de ce în recenzie, aici.

Una dintre primele benzi desenate citite vreodată, Fantoma Aniei de Vera Brosgol mi-a lăsat o impresie drăguță. Nu știu exact spre ce mă așteptam să ducă acțiunea, dar a luat o întorsătură destul de creepy care m-a uimit. Din partea mea, 3 stele din 5.

A patra lectură și, probabil, preferata de luna de asta, Cele treisprezece motive de Jay Asher, care a fost ceva mai mult decât m-am așteptat eu să fie. Am citit-o în câteva ore, atât de ușor de citit este, i-am scris recenzia imediat după. Am văzut și primul episod din serial, dar nu cred că o să continui, pentru că deja s-au schimbat destule chestii, așa că.. meh. Mă mai gândesc, dar nu mă plictisesc chiar așa de tare. Cărții i-am dat 5 stele fără să mă gândesc, chiar a atins niște soft parts undeva în mine. Recenzia aici.

Și a cincea cartea este una mai neașteptată, să zic așa, pentru că nu mă așteptam să mai citesc ceva până la finalul lunii. Și totuși am reușit să citesc, tot în câteva ore, pe 29 iunie, volumul 4 din seria Berlin, Lupii din Brandenburg. Nu sunt sigur dacă mi-a plăcut mai mult sau mai puțin decât volumul precedent, dar mi-a plăcut oricum. Tot ce știu în momentul ăsta e că vreau să citesc și volumele 5 și 6, dar care din păcate nu sunt încă traduse la noi. Sper să am destulă răbdare până apar...

Am și câteva cărți de care m-am apucat, dar pe care nu le-am terminat încă, așa că doar le voi menționa, urmând să vă zic mai multe într-un viitor wrap up. Am început Idiotul de F. M. Dostoievski, care, surprinzător, merge mult mai repede decât m-aș fi așteptat și chiar mă atrage, deși am pus-o un pic deoparte ca să citesc 13rw și ulterior și Talismanul de Diana Gabaldon. Acuma le citesc pe ambele în paralel, în funcție de chef. Îs curios pe care o dau gata prima. Rămâne de văzut.

Alte chestii pe lângă cărți, deși am zis ceva de serialul 13 reasons why, trebuie neapărat să menționez și Hannibal, pentru că serialul ăsta m-a prins așa cum trebuie. I mean, în aproximativ o săptămână am ajuns la jumătatea celui de-al doilea sezon. Pe scurt, este un serial polițist, psihologic și nerecomandat celor care nu suportă să vadă sânge sau... hmm, părți mai mult sau mai puțin interne și nelalocul lor ale corpului uman (aka organe, disecări pe viu și alte chestii de genul). Personajele, în schimb, m-au atras mai mult decât acțiunea, pentru că două dintre ele, cel puțin, îs foarte inteligente și au flerul ăla specific care te face să le admiri. Bine, unul dintre ele este negativ, dar tot nu mă pot mira unde încape atât imaginație în omul ăla. Am aflat că personajele din serial îs preluate din cartea Red Dragon de Thomas Harris și tot ce vreau acum e să citesc cartea asta. Toată seria, de fapt, e o serie de 4 cărți.

Pentru mine, cam asta a fost luna iunie, pe lângă finalul de an școlar și alte chestii. Sunt atât de pregătit pentru luna iulie și o vacanță așa cum trebuie!

Comentarii

  1. Felicitări, Oni! Hai că ai citit destul de multe cărți. Eu am reușit să citesc 6 și sunt mulțumită.

    RăspundețiȘtergere
  2. EU NU AM CITIT NICI MĂCAR O PAGINĂ DOUĂ LUNI. SUNT DISPERATĂ!
    Sper eu, ca în luna iulie să se mai ridice challenge-ul meu de pe Goodreads. Am tras suuper tare la început de an și acum am rămas pe apă plutind...dacă nu s-a scufundat jumătate din el...

    Vreau și eu mult să mai scriu recenzii, să mai fac postări interesante despre filme, seriale, alte cărți, ahah.

    Btw, ai citit ceva luna aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atââââââât de curios de „Cele treisprezece motive”, căci pot spune că serialul mi-a plăcut. Sper că romanul ce îi stă la bază să fie mai bun, totuși.

    Ai citit ceva luna asta, nu glumă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum că am văzut serialul (tot, inclusiv sezonul 2), pot spune că sunt diferențe destul de multe, dar am ales să le privesc ca pe două chestii diferite, deși au la bază aceeași idee. Dar chiar îți recomand cartea, eu zic că se merită şi ca va reuși sa transmită anumite chestii pe care serialul nu a reușit.
      Eh, hai, 5 cărți nu-s așa multe :))

      Ștergere
  4. Mă alătur și eu celor care spun că da, chiar ai citit ceva luna asta!

    Eu am tot oscilat între săptămâni în care nu citeam o pagină și zile în care devoram un roman întreg. Și am fost atât de leneșă că nici măcar nu mi-am mai updatat profilul de Goodreads :( Chiar sper să am vreme să-l actualizez în weekend :D

    Sper să ai o lună la fel de productivă și în iulie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tot spuneți toți asta :))

      Așa sunt eu acum şi e groaznic! Am vreo 6 cărți începute şi chef de citit 0... sper să fie mai buna situația totuși până la finalul lunii!
      Mult spor si ție la citit!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018