Planuri pentru 2018




La început de drum aici, pe Books vs Reality, făceam ce făcea toată lumea, anume: creasem o pagină cu un nume mai mult sau mai puțin întâmplător, unde postam toată ziua poze legate de cărți găsite oriunde, după care am început și blogul, unde scriam niște recenzii de care nu pot spune că sunt chiar mândru în momentul de față. Bineînțeles, începusem toată afacerea asta din dorința de a împărtăși cu alții pasiunea mea pentru cărți și pentru a-mi scrie undeva gândurile legate de cărți.



Dar, în timp, Books vs Reality a devenit muult mai mult de atât. A devenit o pasiune, ceva original, ceva care izvorăște din străfundurile inimii mele mai mult decât oricând, pe zi ce trece. Am învățat multe de când am început această călătorie. La fel de când am deschis contul de pe Instagram. Că trebuie să pun pasiune în tot ceea ce fac. Să îmi fac timp pentru pasiunile mele, să o fac așa cum trebuie, ca pentru mine. Dacă simt că ceva trebuie făcut, fac acel lucru, iar dacă ceva nu se simte în regulă, analizez situația până când totul revine pe un făgaș normal.

Așadar, ce este Books vs Reality? Un blog, o adunătură de poze și de gânduri, un om cu pasiuni, un refugiu spre care alerg ori de câte ori simt nevoia să îmi aștern gândurile despre o anumită carte care m-a marcat, ore de muncă, dar la finalul cărora mă dau puțin în spate și răsuflu ușurat, mulțumit de rezultat (sau nu, uneori, situație în care iau totul de la capăt).
Books vs Reality este o parte din sufletul meu și din universul meu ciudat. Locul în care eu vă invit să intrați, încet, cu îngăduință, cu sinceritate, să vă bucurați alături de mine și să descoperim lucruri noi împreună, în anul în care am pășit. Totdată, vreau să mulțumesc și tuturor celor care au fost alături de mine în anul care a trecut, pentru susținerea și aprecierea lor!



Să nu mai fim emoționali și să revenim la ale noastre, anume câteva dintre planuri pe care eu mi le-am făcut pentru acest an, legat de pagină, de blog, de bookstagram.

• Mai întâi de toate, vreau ca anul acesta să reușesc să citesc 50 de cărți, adică cu 8 mai multe decât în 2017. Pentru că sunt sigur că îmi voi face mai mult timp pentru citit.
• Apoi, vreau să scriu și să postez minim 40 de postări aici, pe blog. Recenzii, tag-uri, provocări, recomandări, interviuri, proiecte noi, colaborări. Și în același timp să diversific tipul de postări, să nu ma limitez doar la ceea ce face toată lumea.
• Să ajung la un târg de carte. Încerc asta de cel puțin 2 ani și vreau atât de mult anul ăsta să ajung. Singurul lucru care mă împiedică este distanța... dezavantajul de a trăi într-unul dintre cele mai îndepărtate colțuri ale țării.
• Să citesc cel puțin jumătate dintre cărțile necitite din bibliotecă și să nu mai cumpăr multe cărți noi. Sper să reușesc să fac acest lucru, chiar dacă știu că e destul de greu. 
• Să fac mai multe poze pentru bookstagram și să ating minim 700 urmăritori, ținând cont că în acest moment sunt la 460 și postez destul de rar.
• Din cele 50 de cărți pe care le voi citi, să recenzez 20 sau mai multe. Am adăugat asta aici pentru că am observat că de-a lungul anului trecut, deși am citit 42 de cărți, dintre care mai bine de jumătate au primit 5 stele, am recenzat doar 9, un număr foarte mic. Bine, cel puțin 3-4 cărți citite în 2017 vor primi o recenzie în 2018, dar asta e. :))
• Din cele 50 de cărți, cel puțin 5 să fie în engleză. Pentru că vreau să îmi dezvolt vocabularul în limba engleză și, totodată, să citesc cărțile în limba în care au fost scrise, pentru că de multe ori simt că pierd mult din esența unei cărți când citesc o traducere. (Ați fi interesați/deranjați de recenzii în engleză?)
• Să obțin cel puțin două colaborări cu edituri/librării. Știu că asta înseamnă o responsabilitate destul de mare, mai ales pentru un om dezorganizat ca mine. Dar chiar vreau ca, în decursul acestui an, să reușesc să colaborez cu mai multă lume, edituri, librării și, de ce nu, chiar și anumite persoane din domeniul acesta.


Acestea fiind spuse, eu sper să reușesc să fac tot ceea ce mi-am propus. Vă doresc un An Nou fericit și împlinit, să citiți cât mai mult și numai cărți bune! 

peace! - panda

Comentarii

  1. Un an nou fericit, cu multe împliniri, Oni! Sper ca planurile tale pentru 2018 să se concretizeze! ❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti urez bafta in tot ceea ce ti ai propus sa faci in 2018 si mult succes in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante puncte, mă gândesc și eu anul acesta să-mi setez câteva obictive. M-am organizat destul de bine anii trecuți, este al treilea an când realizez o asemenea listuță.
    Ne auzim la anu, să vedem ce ai bifat de pe listă! Hihi

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur că ești atât de activ pe blog! Și eu abia aștept să termin cu examenele și să scriu câât de mult pot. În următoarele luni voi fi foarte ocupată cu pregătirea pentru simulare, examen, admiterea la liceu și îmi va fi dor de blog și de comunitate. Chiar foarte mult.
    Mult succes în îndeplinirea dorințelor și să ai un an binecuvântat, plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc tare mult, Daria! La fel și ție, sunt sigur că or să meargă toate strună și o să ai numai rezultate faine anul acesta! Noi suntem tot aici, te așteptăm răbdători să te întorci!

      Ștergere
  5. Sper ca măcar jumătate dintre dorințe să ți se îndeplinească, Oni! Mult succes cu pagina, cu blogul și cu organizarea timpului!♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper și eu!! Mersi mult de tot, chiar am nevoie. La fel și ție! ^^

      Ștergere
  6. Mult succes în tot ce-ți propui, Oni! Ai evoluat foarte mult, drept pentru care sunt sigură că te vei ambiționa și îți vei atinge toate obiectivele! *.*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018