Secret Santa - Blogger Edition #3

 

Wow, deja al treilea an în care reușim să organizăm acest Secret Santa între bloggeri și anul ăsta suntem cei mai mulți și cred că e cel mai fain an de până acum. Găsiți aici articolul în care anunțam în noiembrie că și anul acesta facem Secret Santa, iar la finalul articolului voi lăsa și o listă cu toți participanții. Dar acum haideți să vă arăt ce am primit eu de la moșul meu secret.

  

Am primit cadou de la Ghanda, care scrie pe blogul Jurnalul unei cititoare, căreia îi super mulțumesc, a fost cea mai tare și o să vedeți imediat și de ce.

 

Mai întâi de toate, cât de frumos scrie fata asta!! Și da, chiar dacă nu a fost foarte secret pentru mine, eu fiind cel care am organizat, tot a fost o surpriză plăcută și m-ai pus tare în încurcătură cu scrisoarea, ultima parte cel puțin.

  

Am început, bineînțeles, cu ceea ce părea a fi un ceai. Aromă de sărbători scria pe etichetă și credeți-mă când vă spun că miroase divin. N-am apucat încă să îl gust, aștept să se termine școala pe bune și să mă bucur de o zi de completă relaxare înainte de Crăciun.

  

Cutia asta arată atât de bine și atâta cât am putut să mă întreb ce ar putea conține, chiar și cândam citit eticheta, Parfumul sărbătorilor. Dar nu mă așteptam la ditamai lumânarea cu miros e Crăciun. Abia aștept să o aprind și să o las să ardă, în timp ce beau ceaiul.

  

Din nou, confuzie. Pocalul sărbătorilor? Când aud cuvântul pocal, îmi vine în minte o cupă dintr-aia veche din metal, cu picior, folosită în castele și prin Evul Mediu. Dar a fost o cană cu model genial, deci nici că se putea un model care să îmi placă mai mult! Și acum am și în ce să pun ceaiul cu gust de Crăciun pe care o să îl beau în perioada Crăciunului, în timp ce are lumânarea cu miros de Crăciun.

  
 

Am făcut o poză și mai de aproape a etichetei, ca să vedeți și voi. Instrumentele unui artist al glifelor. Recunosc, nu eram familiar cu termenul de glife, am dat un search pe Google și am aflat. Și am fost băgat și mai tare în ceață, de ce aș fi un artist al glifelor? Sunt super pensoanele, oricum, și merg și pentru watercolours, e perfect!

  

Și am lăsat să deschid manualul glifelor ultimul. Cartea, adică. Și wow, nu aș fi ghicit în veci ce carte e. Plăcut surprins, toată chestia cu glifele are sens acum și abia aștept să citesc cartea asta, sună (și arată) atââât de bine. Plus două semne de carte de colorat care sunt sigur că arată mult mai bine necolorate, îmi e frică să nu le stric atunci când le colorez. 

 

Și gata, asta a fost tot. Super super fain cadoul, îmi place enorm și abia aștept să mă folosesc de fiecare obiect în parte, sunt mai mult decât încântat de fiecare în parte. Mulțumesc mult mult mult de tot, Ghanda, ai fost genială!

Vă urez tuturor un Crăciun fericit din toate punctele de vedere! Eu dispar câteva zile de pe aici, dar revin imediat după Crăciun cu ceva postări de final de an. Între timp, vă recomand să intrați și pe blogurile colegilor mei, unde veți găsi postări și cu cadourile primite de fiecare dintre ei!
La acest Secret Santa au mai participat:

1 - Alex (de la Pierduți în Literatură)
2 - Alexandra (de la Hoața de cărți)
3 - Ana (de la AnaReads)
4 - Anamaria (de la Anamaria White)
5 - Andreea (de la Blog de idei)
6 - Andrei (de la Nasu-n carte)
7 - Antonia (de la Read It Out)
8 - Cătălina (de la Starlitpsyche)
9 - Daria (de la Cărțile nopții
10 - Ghanda (de la Jurnalul unei cititoare)
11 - Ioana (de la Twistinmysobriety)
12 - Ioana (de la Din dragoste pentru cărți)
13 - Iuliana (de la Glasul Literaturii
14 - Iuliana (de la Captive in the world of books)
15 - Lavinia (de la Lavinia Reads)
16 - Lexi (de la Tărâmul cu cărți)
17 - Onisim (de la Books vs Reality
18 - Raul (de la Stoica Raul
19 - Simona (de la Pălărisme)
20 - Sînziana (de la Vampress Bathory Reads)
21 - Tris (de la În numele cărților)

Comentarii

  1. Ce cadou frumos !! Cartea este si pe lista mea, sper sa ajung sa o citesc intr-o buna zi. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur mult că ți-a plăcut și mulțumesc mult pentru invitația de a participa la secret santa, a fost o experiență minunată <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiii eu mult de tot! Și cu mult drag, mă bucur că ți-a plăcut!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018