Crăciun fericit, toată lumea! sau Utimul wrap up din 2018

Wrap up #16
 

Și iată-mă scriind și ultimul wrap up pentru 2018. Nu o să fie unul lung pentru că, la fel ca întotdeauna, luna decembrie este foarte ocupată, teze, Crăciun, revelion. În concluzie, nu mult timp pentru citit sau alte chestii de timp liber. Deși am văzut câteva filme...


Mi-am propus la începutul lunii să recitesc toată seria Narnia după ce termin tezele, dar nu am reușit să citesc decât primul volum, Nepotul Magicianului. O să vă spun doar atât: dacă încă nu ați citit Narnia, nu ezitați nici o secundă să vă cumpărați cărțile astea și să le citiți, sunt superbe. Recitind, am descoperit o tonă de detalii ce au trecut neobservabile la prima citire și mi-a plăcut atât de mult! Abia aștept să recitesc și restul volumelor.

Apoi am început să citesc o colecție de povestiri scurte de-a lui Fănuș Neagu, dar din păcate nu am terminat-o, va rămâne pe 2019. Am citit totuși mai bine de jumătate și îmi place super mult, are un stil tare interesant și poveștile au toate în centru diferite aspecte ale vieții în România acum ceva timp, majoritatea în perioada comunismului, ceea ce mi se pare interesant. Cu siguranță revin cu păreri când o termin.

Am văzut și câteva filme, printre care Ant-Man și Ant-Man and The Wasp, Love the Coopers, Home again (care e nașpa, nu recomand), Small Foot, am revăzut Home Alone și cam asta e tot. Din nou, ceva mai multe filme, dar iau ceva mai puțin timp decât cititul unei cărți. 

Vreau doar să mai zic că acesta e penultimul articol pe blog de anul acesta. Știu că am zis că voi scrie mai multe recenzii și articole luna asta, dar nu prea am reușit. Dar voi mai face un articol de final de an, ceva statistici, un top al cărților preferate, care va apărea cel mai probabil mâine după masă. Până atunci, vacanță plăcută în continuare!

Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018