Târg de carte, bloggeri, Veronica Roth, experiențe || wrap up octombrie 2018

Wrap Up #14

 

Wow, luna octombrie a fost atâât de faină! Puțin mai aglomerată la început și ceva mai liberă spre final, dar echilibrată, să-i zic așa. Să trecem direct la ce am de spus, sunt nerăbdător.

Am citit doar trei cărți, toate în prima parte a lunii, mai exact în perioada în care am fost la FILIT. După ce am venit acasă, m-am luat cu școala și nu prea am mai avut timp. Plus că citisem doar cărți bune și, după ce citesc ceva bun, îmi trebuie o pauză până să mă pot bucura din nou cu adevărat de o altă carte.


Deși nu plănuisem să o citesc chiar atunci, m-am apucat de Cumpăna destinelor când am aflat că Veronica Roth va veni la Iași și, implicit, că urma să mă întâlnesc cu ea. Mi-a plăcut atâta de mult cartea și mi-a adus aminte, încă odată, de ce Roth e printre autorii mei preferați. Tot cu cartea asta m-am dus și la semnat și nici că am putut fi mai bucuros. Ca să fiu sincer, era și singura carte a ei pe care o aveam la mine, pe toate celelalte le uitasem acasă, dar e mai ok așa, altfel mi-ar fi fost mai greu să mă decid. Și Veronica a fost atât de deschisă și mi-a plăcut așa mult personalitatea ei, cum a vorbit, cum a interacționat cu întreg publicul și apoi la autografe, un om deosebit! Pentru Cumpăna destinelor am scris și o recenzie în care chiar am pus ceva suflet, și vă invit să o citiți aici.

A doua carte citită a fost o surpriză tare drăguță din partea celor de la Nemira, anume De veghe între lumi de Marisha Pessl, a cărei idee mi-a plăcut enorm și modul în care a fost dezvoltată aceasta a fost mai mult decât perfect. Dacă vă place misterul și fantasticul amestecate plus acțiune bine pusă la punct și profile psihologice atent conturate, v-o recomand. Se citește destul de repede, pentru că te ține în priză și ți-e greu să o lași din mână, eu am citit-o în câteva ore.

Și ultima lectură a lunii, citită în proporție de 70% pe tren de la Iași la Dorohoi, Întâmplări dintr-o viață de Sylvie Germain pe care, de asemenea, am avut plăcerea să o întâlnesc la FILIT 2018 și, după evenimentul la care ea a participat, am cumpărat cartea și nu regret nici o secundă. Mai multe despre carte am să vă vorbesc într-o recenzie.

     

Am văzut și un film (da, doar unul, pe lângă Friends, la care am ajuns pe la sezonul 6-7) tare interesant și care m-a băgat un pic în sperieți. Vorbesc despre The day after tomorrow, un film mai vechi, dar extrem de bine realizat. Am aflat de el la o oră de fizică-opțional când vorbeam despre vreme și am zis să mă uit și nu îmi pare rău. Dar dați-mi voie să vă spun: Salvați planeta, oameni buni, păstrați-o întreagă, curată, nepoluată, avem nevoie de ea!

Pe lângă școală, în octombrie am participat și la FILIT, în calitate de blogger și a fost o experiență atât de faină. Dacă aveți șansa, participați la FILIT în anii următori. Ca voluntari, ca bloggeri, ca simpli participanți, se merită oricum ar fi, vă garantez! Nu e un festival oarecare, ci unul special, plin de cultură, de oameni exraordinari și de evenimente care mai de care mai interesante.  Mai multe despre experiența mea de la FILIT găsiți în „cronica” scrisă, câte o postare pentru fiecare zi, pe care le găsiți în secțiunea Viața-i prea scurtă ca să stai degeaba! din meniul blogului.


Asta a fost luna octombrie pentru mine, una dintre cele mai bune din an, cu lecturi numai de 5 stele, un festival genial, un serial de care mă îndrăgostesc pe zi ce trece din ce în ce mai mult și, printre altele, și nițică școală. Ne auzim curând, cel mai probabil cu recenzii la cele două cărți de mai sus și încă vreo câteva, am cam rămas în urmă cu ele.

Comentarii

  1. Frieeeeends <3 Am revăzut tot serialul la început de an, love it!! Și mă bucur că ți-a plăcut De veghe între lumi, mi s-a părut genială prima parte, cea în care cei 5 încercau să se adapteze mental la Veghe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai ce am început sezonul 10 și e geniaaaal. Întreg serialul.
      Și da, chiar e super fain cum a analizat fiecare personaj în parte, a integrat subtil psihologia, loved it!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018