Să înceapă distracția || wrap up septembrie 2018

Wrap up #13

 

Yay, a început școala! Da, în fine. Am mai avut și ceva vacanță în septembrie și m-am bucurat din plin de ea până să înceapă școala, dar am început oricum anul în forță și până la acest punct, merge destul de bine. Sincer, la ce auzisem despre clasa a 11-a, mă așteptam să fie ceva mai grea, dar e destul de ok. Și am o vagă bănuială că ăsta va fi cel mai fain an de liceu. Pentru voi cum e cu școala?



O să trec repede de tot peste partea cu cărțile citite, pentru că de fapt e cartea. Am reușit să citesc doar Rebeliunea de Robyn Young, dar sunt destul de mulțumit, are 672 de pagini până la urmă. Am dus-o până la capăt, mi-a plăcut mult și i-am scris și o recenzie. Și da, cam asta a fost cu lectura pe Septembrie. Să trecem la filme, ups.

După experiența din august, cu cele nu știu câte filme văzute, m-am decis să țin evidența filmelor la care mă uit de acum încolo și să vorbesc și aici despre ele, măcar despre cele care îmi plac mai mult. Am văzut 4 filme, în ordinea din imagine.

 

 Am văzut și eu într-un final Ocean's 8, care m-a dezamăgit cumva. Da, planul lor a fost chiar genial, acting-ul super bun, castingul la fel, dar filmul în sine e eh
Apoi m-am uitat la Beyond the Lights, cumva din greșeală, dar care mi-a plăcut super mult. Are ca personaj principal o cântăreață foarte populară, dar filmul își propune să marcheze viața ei din spatele popularității și a camerelor de filmat și ah, a reușit tare bine să facă chestia asta. Chiar cred că mulți oameni ar trebui să vadă filmul ăsta și să realizeze anumite chestii. Super recomand!
Despre Sierra Burgess Is a Loser am mai vorbit, așa că dacă ați văzut filmul și aveți chef de discuții pe baza lui, intrați aici.

Și ultimul film și preferatul meu de luna asta, The Miracle Season. Bazat pe un caz real, are în principal un grup de oameni care suferă din pierderea cuiva drag și volei? Count me in. Filmele făcute după cazuri reale (și cărțile) au avut tot timpul un loc special în inima mea și rar se întâmplă să văd unul care să îmi placă, iar acesta nu face excepția, din fericire. Mi-a plăcut enorm de mult povestea lui și vi-l recomand cu mare căldură!

Luna septembrie nu a fost cine știe ce, acum a și trecut, toamna își intră cum trebuie în drepturi. Cu astfel de postare ne vedem la finalul lui octombrie! Fiți pe fază, mai postez și alte chestii interesante între timp!

Comentarii

  1. Am fost și eu la Ocean's 8, la cinema. Mi-a plăcut șmecheria de la început, când fură ea din mall, dar the big heist mi s-a părut cel puțin tras de păr. Totuși, n-a fost un film rău, nu m-a plictisit. Dar nici nu m-a dat pe spate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Same!! Am murit la faza de la inceput, geniala :))

      Ștergere
    2. Dacă aș avea un magazin de haine/cosmetice, aș obliga angajații să se uite la filmul ăsta :))

      Ștergere
  2. Nici eu nu am avut un septembrie wow, cam ca tine. În fine, succes cu școala! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018