Filme, mai mult || wrap up august 2018

Wrap Up #12


Cu luna august se termină și vara, iar acesta este, cred, primul an în care nu îmi pare rău că s-a terminat. Da, au fost o tonă de chestii super faine la vara asta, dar chiar am trăit momentul cât mai mult posibil în astea trei luni, mi-am făcut o tonă de amintiri și acum sunt gata pentru următorul anotimp, anul ăsta școlar și o mulțime de alte amintiri faine.

Luna asta am citit doar 3 și-anume cărți, dar am văzut și câteva mai multe filme, așa că o să vă vorbesc și despre ele, mai pe scurt, cât de cât. Dar să începem cu cărțile.

     

Prima lectură a fost Credința părinților mei de Lynn Austin, volumul 4 din seria Cronicile regilor, o serie de 5 cărți de ficțiune istorică aka repovestiri ale vieților a 2 regi evrei, din istoria biblică. Iubesc ficțiunea istorică, iar când este și făcută după Biblie e cu atât mai mult genială. Fiind deja la volumul 4, vă dați seama că îmi place seria asta enorm de mult, iar volumul acesta este preferatul meu dintre toate, pentru că m-am identificat super mult cu pesonajul principal și mi s-a părut atât de reală și de touching povestea lui.

A doua lectură a fost Talismanul, volumul 2 din Outlander de Diana Gabaldon, care, mă credeți sau nu, nu m-a dat pe spate așa cum s-a întâmplat cu primul volum. I-am dat 4 stele, ceva i-a lipsit și a făcut-o cumva plictisitoare pe alocuri, dar per total mi-a plăcut chiar mult, au fost și momente de OMG și câteva plot twist-uri de toată frumuseața! Am să vorbesc mai pe larg despre asta într-o recenzie, care va fi postată ceva mai încolo, când se mai eliberează oleacă programul și ajung cu toate postările la zi.

Și ultima, dar preferata mea de luna asta și una care cu siguranță intră în topul anului 2018, și în primele 5, dar am o vagă impresie că atentează la locul 1, a fost Singurătatea numerelor prime de Paolo Giordano care oh, Doamne, cât de genială a fost. Personaje problematice (preferatele mele), dar totuși normale, într-o anumită măsură și cu care m-am identificat cum nu cred că s-a mai întâmplat vreodată cu vreo carte. Ăsteia i-am scris și o recenzie, unde vă zic mai multe. Dar, ca să știți, cartea asta e genială, trebuie neapărat citită. Eu o consider un clasic modern.
Și acum să vorbim despre filme. Pentru că am văzut o tonă. Am fost în reading slump cam jumate de lună, după ce am terminat Talismanul m-am apucat de ceva care nu mi-a plăcut și după nu am mai avut chef de citit nimic. 
Am văzut toate filmele ce le mai aveam de văzut de la Marvel, anume: Guardians of the Galaxy vol.2, Doctor Strange, Spider-man: Homecoming, Thor 2 și Thor 3Avengers: Infinity War și, deși nu știu de ce le-am amânat atât, am văzut și cele trei filme cu Iron-Man, care mi-au plăcut chiar mai mult decât m-aș fi așteptat. Ah, și Deadpool 2. :)))
Am văzut și To All The Boys I've Loved Before și mi-a plăcut suuper mult, acuma vreau să citesc și cărțile, chiar îs curios cum îs. Sper să se facă film și după volumul 2.
Apoi cele trei din seria Pitch Perfect, care, dacă vă interesează puțin muzica, vă vor plăcea la nebunie. Am văzut și animația Sing (și am impresia că încă una, deși nu mi-o pot aminti acum). Am revăzut I'm not ashamed, care m-a făcut să plâng mai mult decât prima oară când l-am văzut și îl recomand din toată inima. Și ultimul pe listă, aparent, Game night, care nu e nici wow nici nu știu cum. Doar amuzant, fain pentru friends/family movie night, câteva întorsături de situație destul de bunicele, dar cam atât.

Astea-s. 16 filme (deși cred că mai sunt vreo două de care am uitat). Wow, record pentru mine, cred. Majoritatea au fost chiar bune și vi le recomand pe toate (dar mai ales I'm not ashamed). 
Cum a fost vara voastră? Ce cărți geniale ați citit, ce filme wow ați văzut? Hai să stăm de vorbă în comentarii!

Comentarii

  1. Mamăăăăă, câte ai văzut. Văileleu. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știuuu, nu știu cum am avut chef de toate și cum de am avut atâta timp pentru asta :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

1 an de blog

Secret Santa - Blogger Edition #2