Despre luna aprilie 2018

Wrap Up #7

S-a dus încă o lună, însă de data asta nu una la fel de bogată în lecturi. Așadar, acesta va fi un articol mai scurt; și, automat, mai repede de citit.



Am început luna cu Corpul uman de Paolo Giordano, o carte care m-a marcat într-un mod greu de descris și a cărei recenzie încă nu am scris-o, dar o voi face curând. Pe scurt, totuși, este o carte despre război, dragoste, pierdere și frică. Despre camaderie și descoperirea ființei umane la adevărata ei valoare. O carte care îți dă fiori și te face să plângi sau să visezi urât, sau toate în același timp.


Apoi, am citit The House of Hades de Rick Riordan, volumul 4 al seriei Heroes of Olympus (primul volum este tradus și la noi, la Art, în colecția Excalibur) și, trebuie să spun, este volumul meu preferat din serie până acum. M-a învârtit pe toate părțile și a generat în mine mii de sentimente, dar am trecut prin ea foarte rapid. Am emoții, totuși, pentru ultimul volum, sunt curios ce îi mai poate trece lui Rick prin cap.

Și a urmat o pauză mai lungă sau mai scurtă în care am început Passenger de Alexandra Bracken, dar am lăsat-o deoparte pentru un timp, când a început #cititorlamaraton. Nimic de spus până acum, îmi place mult, abia aștept să revină asupra ei.

Am citit după două volume din poeziile lui Arghezi, Flori de mucigai și Cărticică de seară și mi-au plăcut mult. Găsiți mai multe impresii despre ele aici.

Și spre finalul lunii am mai început o carte, dar am terminat-o în mai. Apare în Wrap Up-ul următor, așa că fiți pe fază la finalul lunii mai.

Un total de 4 cărți, una singură peste 400 de pagini, dar eu sunt mulțumit. Voi ce ați citit în aprilie? Până revin, sper cu o recenzie, citiți cât mai mult!!

Comentarii

  1. Efectiv urăsc clasa a VIII-a. Mă bagă într-un fel de slow reading infernal... Abia dacă citesc, dar măcar găsesc cărți faine în ultimul timp. Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai durează un pic, ai să vezi în vacanță cât de fain o să fie!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

1 an de blog

Secret Santa - Blogger Edition #2