#cititorlamaraton Wrap Up

Wrap Up #6


E gata și #cititorlamaraton și eu sunt destul de mulțumit de ce am reușit să citesc! Mulțumim, Carte Diem, pentru o organizare impecabilă și un eveniment super fain!


Dar să intrăm în chestiunile adevărate, adică ce am reușit să citesc. Deși mi-am propus să citesc cărțile pe care le găsiți în articolul de aici, câte ceva s-a modificat pe parcurs și am ajuns să citesc așa, luate după #provocărți:


1) O carte de poezie

Am început maratonul cu volumul Flori de mucigai al lui Tudor Arghezi care, mă credeți sau nu, mi-a plăcut cât de cât. Ciudat, dar interesant și care abordează noțiuni noi. A ajutat mult faptul că l-am studiat și la școală și am avut o perspectivă mai largă asupra simbolurilor și a ideilor dezvoltate.

2) O carte scrisă de un autor român

Și pentru că am vrut să mai citesc ceva de Arghezi, am mai citit un volum de poezii, dar l-am încadrat în categoria asta. Cărticică de seară mi-a plăcut muult mai mult decât celălalt volum și mi-a deschis apetitul spre poezie. Următorii poeți pe listă sunt Blaga, Stănescu, Rupi Kaur, Bacovia și... voi ce îmi recomandați? (în afară de Eminescu, vă rog!)

3) O carte SF/fantasy

Și aici am ales Circul nopții de Erin Morgenstern pe care, din păcate, nu am reușit să o termin, citind doar 166 de pagini din ea (dintr-un total de 400 și un pic). Poate dacă nu aș fi fost plecat 3 zile din 5 în timpul maratonului, aș fi terminat-o, dar asta e. Totuși, de când e gata maratonul am mai citit ceva din ea și o iubesc, mi se pare o adevărată capodoperă. Abia aștept să o dau gata.


Cu una, cu două, am ajuns la concluzia că sunt un cititor destul de lent, dar asta e, fiecare cu ritmul său. Cam astea au fost, lecturile mele din acest maraton. Abia aștept să particip la următorul sau, de ce nu, să vă invit eu pe voi să participați la unul organizat de mine, în viitorul apropiat sau îndepărtat. Totuși, cu siguranță va fi în vacanță, în timpul școlii sau chiar într-un week-end nu am atât de mult timp de citit. Ne citim curând! Până atunci, la cât mai mult timp liber pentru citit!

Comentarii

  1. Am vrut tare muuult să particip și eu, dar tot ce am reușit să citesc a fost... capitolele la istorie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine macar ca ai reusit sa le citesti si pe alea, decat nimic!

      Ștergere
  2. Feel you la faza cu Eminescu. :)))
    Și eu aș fi participat, dar am avut un program atââât de încărcat. Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

1 an de blog

Secret Santa - Blogger Edition #2