Cărți de citit în februarie 2018 || TBR #3


Cum v-am mai spus, nu sunt tipul de persoană care să meargă după un plan, dar... toate lucrurile au un început, așa că m-am gândit, pentru luna februarie, ținând cont că o săptămână este și vacanță și voi avea mai mult timp liber, să îmi fac o listă cu cărți de citit luna asta. Nu va fi lungă, pentru că vreau să las loc și pentru chestii neprevăzute.

Ordinea cărților va fi aleatorie, din două motive: vreau foarte mult să le citesc pe toate și mi-a și venit o idee. Pentru că tot vreau să mă apuc de toate și știu că îmi va fi greu să mă decid, le voi începe aproximativ în paralel. Să-i dăm drumul!


(Am pus doar jumătate din acele coperte acolo pentru simplul motiv că am citit cam jumătate din ambele cărți.)

Enigma Otiliei o voi termina prima, pentru că îmi trebuie și la școală și pentru că nu vreau să o mai las, ci vreau să o termin și să văd cum decurge acțiunea. Și dacă tot sunt la cărți neterminate, trebuie să spun scriu și despre Un bărbat pe nume Ove pe care am început-o acum ceva timp, am citit destul din ea, dar încă nu mi-a stârnit interesul și chiar vreau să o termin odată. Cred că va îndeplini numai bine condiția a 6-a din provocare

Apoi, deși de obicei nu fac asta și chiar sper să duc până la capăt, luna aceasta vreau să recitesc o carte. Anume Daruri, primul volum din seria Cronicile Ținuturilor din Apus de Ursula le Guin. Acum vreo 4 ani, când am citit întreaga serie, știu că am iubit fiecare carte. Dar greu, mult prea greu îmi amintesc ce s-a întâmplat în ele și m-am decis să iau ușurel toată seria de la capăt și să o recitesc. Sper să reușesc!

Următoarea în listă este o continuare pe care de muult voiam să o citesc și totuși, deși are câteva luni de când mi-am luat-o, stă pe raft. Dar am aflat câteva detalii despre firul narativ (nu spoilere) și acum chiar am nevoie de răspunsuri. Dacă te-aș găsi este continuarea unei cărți despre care voi, dacă îmi citiți blogul de ceva timp, știți că am iubit-o. Nici nu e nevoie să mai zic ceva. Intrați și citiți articolul ăsta.

M-a uimit puțin și pe mine când am împrumutat cartea asta de la bibliotecă, anume Adolf H. Două vieți. Știți bine că tot ce a făcut el nu a fost deloc ok și că este unul dintre cei mai cruzi oameni din istorie și totuși ceva m-a atras să citesc cartea asta. Acel „două vieți” din titlu se referă la cele două povești diferite din carte, una care urmează istoria și este scrisă după jurnalul Fürher-ului, cealaltă născându-se din imaginația lui Eric Emmanuel-Schmitt, un autor de la care am mai citit două cărți ce mi-au plăcut foarte mult și sunt sigur că și asta se va ridica la același nivel, dacă nu chiar mai sus.

Și ultima, dar nu cea din urmă, o carte de dezvoltare personală, aleasă în ultima clipă, după ce am citit articolul de la Roxi în care își propunea să citească câteva titluri din acest gen și totodată la îndemnul unei mătuși de a mai citi și alte lucruri, „nu doar sf”. Mersi, Diana! :)) You'll get through this de Max Lucado va fi o lectură care cu siguranță mă va ajuta să trec prin niște chestii și mă va scoate și puțin din zona mea de confort, în același timp, pentru că de obicei prefer cărțile cu un fir narativ.


Deocamdată, acestea sunt lecturile pe care eu mi le-am propus pentru luna februarie 2018. Sunt sigur că vor interveni și alte cărți  pe parcurs, deși nu mă supăr dacă, pe lângă astea 6, mai citesc vreo două. Sper doar ca cele din listă să le citesc pe toate, integral. Ei bine, veți afla ce am reușit să citesc și alte lucruri interesante despre luna februarie în wrap up-ul ce va apărea pe blog la finalul lunii. Între timp, stați prin preajmă, o să apară ceva recenzii și alte surprize de-a lungul lunii pe aici! Nu uitați să îmi spuneți ce ați citit din listă și cum vi s-a părut sau ce v-a făcut curioși! Ne citim curând!

Comentarii

  1. Spor la lectură! Eu nu apuc să citesc mai mult de o carte pe săptămână decât foarte rar de-a lungul anului, așa că mi-am propus să încerc să mă „țin” de acest număr.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. și numărul meu cam tot ăsta este de obicei, deși nu neapărat cartea și săptămâna. Spor și ție!

      Ștergere
  2. Niciodată în doi ani și ceva de zile nu mi-au ieșit planurile în materie de „asta voi citi luna asta”, nah. Eu citesc 10 pagini dintr-o carte, văd alta mai interesantă când mă uit prin bibliotecă și o încep. Cam asta e povestea celor 5 cărți de la currently reading de pe Goodreads:))

    Totuși spor la citit! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la citit, Oni! Și eu trebuie să mă apuc cât mai curând de Enigma Otiliei, dar cred că o las pentru după simulări.♥

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018