New Year Book Tag


Revin iarăși cu un tag, creat tot de mine, întrucât am avut câteva idei care nu puteau compune un întreg articol, dar s-au comprimat perfect într-un tag. Să-i dăm drumul!



1. Cea mai frumoasă copertă dintre cărțile citite în 2017.

2. Cea mai bună adaptare a unei cărți pe marele ecrane și cel mai bun film văzute anul acesta.

Adaptarea de la Atlasul norilor (care a durat undeva la 3 ore) a fost realizată perfect și, sincer, m-a și ajutat puțin să înțeleg anumite părți din roman.
De cealaltă parte, la cel mai bun văzut anul acesta, m-am gândit instant la Hacksaw Ridge/Fără armă în linia întâi. Am văzut filmul ăsta prima oară în februarie și l-am revăzut zilele trecute. (de notat: nu obișnuiesc să revăd filme/recitesc cărți. Pur și simplu nu pot) Și am simțit aceleași emoții ca prima oară când l-am văzut. Și pot spune că este unul dintre cele mai superbe filme create vreodată. Totuși, dacă sunteți sensibil la scene cu mult sânge sau alte chestii legate de război, vă sugerez să fiți pe fază și să dați skip peste anumite părți. 


3. Câteva conturi de bookstagram preferate descoperite de-a lungul anului.
notă: poate nu sunt cele mai geniale sau wow poze, deși mie îmi plac foarte mult, dar i-am ales și în funcție de persoana din spatele acelui cont, în măsura în care am ajuns să îi cunosc. Dați click pe poze (care sunt pozele lor de profil) pentru a vedea conturile lor.

4. Cea mai bună recenzie scrisă de tine în 2017.

Este deja a doua oară când menționez cartea asta, dar.. recenzia făcută la Călătoarea este preferata mea dintre toate cele de anul acesta. O găsiți aici.

5. Unul dintre citatele preferate de anul acesta.

„Este... dificil de explicat. E... ca și cum... e ca și cum fiecare om are un loc în adâncul sufletului, poate, un loc pe care îl ține doar pentru el însuși. E ca o mică fortăreață, unde trăiește cea mai personală parte a ta - poate e sufletul, poate e doar acea calitate care te face să fii cine ești și nu altcineva. [...] Nu arăți acea parte nimănui, de obicei, decât dacă uneori iubești pe cineva foarte mult.” - Călătoarea, Diana Gabaldon

6. O carte cumpărată/primită în 2017, pe care o voiai, dar nu ai apucat încă să o citești.

Dacă te-aș găsi, continuarea de la If I stay. Bine, am cumpărat-o toamna asta, dar nu am scuză că nu m-am apucat de ea. Este destul de subțirică, până la urmă...

7. Numărul de cărți adăugate la biblioteca ta pe parcursul lui 2017.

61 de cărți, dintre care 40 cumpărate și 21 primite. Stau destul de bine, zic eu, deși vreau ca anul viitor să nu mai cumpăr atât de multe.

8. O carte pe care regreți că ai citit-o anul acesta.

Abatorul cinci de Kurt Vonnegut Jr. este una dintre foarte puținele cărți citite în acest an care să nu îmi placă. Și înca regret că nu am citit altceva în timpul ăla.

9. Cea mai lungă carte citită anul ăsta.

Din nou Călătoarea, cu fix 800 de pagini. De menționat însă și Elantris cu 744 pagini sau Colecționarul de istorie cu 720. 

10. Un lucru random preferat din 2017.

Tabăra de astă vară, TCV (Tineri cu Viziune). A fost una dintre cele mai tari experiențe ever, din toate punctele de vedere. Îmi e așa dor de acele momente și de anumiți oameni pe care i-am cunoscut acolo!!

Dau tag-ul mai departe către:
- Raul de la Stoica Raul
- Andrei de la Nasu'n carte
- Ana de la Far away from reality
- Alexandra de la Pierduti in Literatura
- Anamaria de la Pierduta printre cuvinte
- Ioana
- oricine altcineva dorește, cu precizarea de a-mi menționa blogul


Et voila! Am ajuns iarăși la un sfârșit de articol și de an, în același timp. Nu îmi doresc decât să știu că, cumva, cât de puțin, v-am făcut anul mai bun. Nu ezitați să îmi lăsați o părere, o critică constructivă oridecâteori simțiți nevoia! Eu vă mulțumesc că ați fost alături de mine anul acesta și vă doresc tot binele din lume! Ne vedem în 2018!
peace! - panda

Comentarii

  1. Atât de multe întrebări, vai vai!!!
    Abia aștept să fac tag-ul și să vezi răspunsurile. hihi!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că nu îs chiar așa multe.. :))
      Abia aștept să văd eu răspunsurile tale! ;D

      Ștergere
  2. Ioana cea de nicăieri.=))Mulțumesc pentru nominalizare, Oni! Abia aștept și eu să pun mâna pe Călătoarea, serialul îmi face din ochi si mă chinui din răsputeri să nu mă apuc de eeeeeeeeeel =((.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, te rog eu să nu te apuci de serial. Tocmai am văzut episodul 9 și deja se duc atââââât de departe de carte și mă enervează.... Apucă-te de carte, este superbă, una dintre cele mai faine cărți EVER!!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018