Book Haul #2

Book Haul de toamnă + Black Friday


Ar trebui să am ceva regrete? Da, probabil că da. Și pe de o parte am, pentru că am cheltuit destuul de mulți bani pe toate cărțile ce mi le-am cumpărat toamna asta. Dar, pe de altă parte, am adăugat niște comori pe rafturile mele pentru care nu îmi pare rău absolut deloc.

Mai pe scurt, mai pe lung, o să trec prin toate cărțile ce s-au adăugat bibliotecii mele de-a lungul acestei toamne.



1. Primele cărți din toamna asta au fost cele două părți ale seriei Passenger de Alexandra Bracken. Acestea două le-am primit, nu le-am citit încă, dar vă pot spune că arată SUPERB. Nu cred că am văzut coperte mai frumoase în toată viața mea. 


2. Următoarea pe listă e „Trădarea” (al doilea volum al trilogiei Mila 2.0) de Debra Driza. Nu am citit nici primul volum încă, dar sora mea (aka persoana care mi-a dăruit cartea asta) îl citise și m-a asigurat că o să îmi placă. 


3. Tot un volum doi, dar de data asta dintr-o duologie, anume „Dacă te-aș găsi” (continuarea pentru „Dacă aș rămâne”) de Gayle Forman. După cum știți, dacă îmi urmăriți blogul de ceva timp, am iubit primul volum și v-am spus despre asta într-o recenzie pe care o găsiți dând click AICI


4. Am fost atât de entuziasmat când am găsit seria asta la 50% reducere pe Libris. Nu am ezitat nici măcar o secundă când le-am cumpărat. Dap, vorbesc despre ciclul Moștenirea de Christopher Paolini. Sau poate Eragon sună mai cunoscut? Cred că da. Primul volum îl citisem deja de la biblioteca școlii (și are și o recenzie chiar AICI), iar următoarele trei urmează să fie citite cât de curând când găsesc și eu niște timp liber.


Și acum urmează prada de la Black Friday, care chiar m-a făcut să îmi golesc buzunarele. Daar am reușit să îmi iau într-un final niște cărți pe care mi le doream de mult timp.

5. Am citit deja „Poveste de iarnă” de Mark Helprin de la o prietenă, dar mi-a plăcut atât de mult încât a trebuit să o am și eu. E un obicei prost? Pentru că mai fac asta din când în când.


6. Asta a fost mai mult o decizie de moment, dar era pe wishlist oricum: „Atlasul secret” de Michael A. Stackpole, o carte care arată la fel de minunat pe cât de interesant sună după descriere.

7. Probabil cărțile pentru care sunt cel mai entuziasmat din toată lista asta, anume primele 3 părți și volumul 1 din partea a patra a seriei Outlander de Diana Gabaldon. Oh, da! Am râvnit la frumusețile astea încă de când a apărut primul volum și cumva mă bucur că nu le-am luat decât acum. Așa pot sări de la un volum la altul fără să fie nevoie să mai aștept. Și așa-i că arată fenomenal? Le-aș admira toată ziua!

8. Prima oară mi-a sărit în ochi coperta ei. Dar când am aflat că este și despre al doilea Război Mondial, m-a cucerit. Este vorba despre „Toată lumina pe care nu o putem vedea” de Anthony Doerr.

9. Și ultima, dar totuși nu cea din urmă, este o carte de care nu am mai auzit până acum și care m-a împiedicat să îmi cumpăr o altă carte pe care o citisem dar nu o am în bibliotecă, anume „Atlasul norilor”. Am cumpărat „Corpul uman” de Paolo Giordano. Din câte am înțeles eu, tratează subiecte de război și psihologie. Plus autorul este italian și chiar voiam să mai citesc și altfel de literatură decât britanică sau americană.

Și astea au fost toate. 17 în total. Abia aștept să le citesc (pentru că nu am citit decât una din listă). Dacă ați citit ceva din listă, nu ezitați să îmi lăsați părerile voastre! 

Comentarii

  1. Ai adăugat niște cărți superbe pe rafturi! Vreau să fac și eu un Book Haul, dar nu mai știu ce cărți mi-am luat... aiai, de acum fac liste și la fiecare sfârșit de anotimp adaug câte un book haul! :D

    Lecturi frumoase xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avantajul de a-ți indexa cărțile :))
      Abia aștept să văd cum arată și un Book Haul de-al tău!
      Mersii la fel! xoxo

      Ștergere
  2. Interesante cărțile, dar m-ai cucerut cu Eragon. Am citit seria cu ani în urmă și chiar mi-a plăcut #nostalgie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încă o persoană căreia i-a plăcut seria. Numai păreri bune aud și, după ce am citit primul volum, sunt convis că o să îmi placă întreaga serie.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Opere - George Bacovia || impresii

Corăbii, porci și titani

Noapte, ucenici și glife