1 an de blog

la mulți ani, Books vs Reality


Nu pot să cred că am ajuns până aici! A trecut un an fără să realizez când. Cu suișuri și multe coborâșuri, am reușit să trec prin anumite chestii și acum să stau aici, în fața laptopului, scriind aceste rânduri. 


După multă muncă și doar prin ajutorul vostru, cititorii acestui blog, au luat naștere toate articolele existente aici: recenzii, interviuri cu oameni minunați, provocări la care am luat parte de-a lungul acestui an și altele. 

Nu îmi rămâne decât să vă spun un mare MARE MULȚUMESC tuturor pentru că ați fost acolo când am avut nevoie, comentând, arătându-mi unde greșesc și dându-mi sfaturi. 

Mulțumiri speciale merg către Alexandra - fără de care blogul ăsta abia abia s-ar fi pus pe picioare, plus încă câțiva bloggeri care m-au introdus pe aici (Amalia, Roxi, Simina, Daria, Simona - sunteți cele mai tari!), fraților mei mai mici, care au citit toate articolele de pe aici (mai mult sau mai puțin obligați) și m-au sprijinit moral ;)).
 De asemenea, autorilor care au răspuns recenziilor făcute la cărțile lor sau care s-au lăsat interogați - Daniel, Leila, Theo, veți rămâne totdeauna printre preferații mei.
Mulțumesc de asemenea și primei editurii cu care am început un parteneriat, anume echipei din spatele Quantum Publishers. Sunteți niște oameni minunați! 
Și încă odată va mulțumesc vouă, cititorilor, pentru ca ați fost acolo, citind și apreciind sau criticându-mi munca, după caz. Fără voi degeaba aș mai fi scris. Fără voi nu aș fi avut ocazia să cunosc o mulțime de oameni minunați din care sa îmi fac prieteni de nădejde!
Îmi pare sincer rău dacă am uitat sa menționez pe cineva. Sper din toată inima că nu. Dacă da, nu uitați sa mă trageți de urechi și voi corecta imediat.
Nu o să mă mai lungesc mult, nu are nici un rost sa devenim lacrimogeni sau ceva. Eu sper doar să pot să rămân pe aici cât mai mut timp posibil, sa fiu perseverent și să încerc să îmi fac timp mult mai mult pentru blog, deși imediat începe iar școala.
Până data viitoare, eu vă doresc numai bine, dragi cititori, și lecturi mai mult decât minunate!!

*Oni predă microfonul și iese din scenă în aplauzele imaginare ale oamenilor imaginari din sală, împiedicându-se când coboară scările.*

Comentarii

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018