Emojiathon

Emojiathon 


Pentru că vine vacanța și a început și vara, m-am decis să iau și eu parte la un readathon, și anume Emojiathon. Regulile sunt simple: trebuie să alegi minim 4 cărți care să se încadreze într-una din categoriile din această listă și să le citești până la finalul lunii iunie. Eu am găsit ideea la @heyoliviareads de pe YouTube (link către videoclipul ei aici). Să trecem la treabă.




1. O carte ce ți-a fost dăruită de cineva.

Am primit cartea asta acum mai bine de jumătate de an, dar încă nu m-am apucat de ea, deși mi-am dorit-o foarte mult. Se pare că i-a venit și ei timpul.










2. O carte ce ai cumpărat-o datorită coperții.

Nu chiar am cumpărat-o, ci am găsit-o zilele trecute la biblioteca liceului și nici măcar nu am stat să îi citesc descrierea, ci pur și simplu am știut că vreau să o citesc, după cum arată coperta asta. 









3. O carte despre un animal sau care are un animal pe copertă. 

Chiar dacă e un animal fantastic, tot animal este și dragonul, nu? 
Am căutat cartea asta câțiva ani buni și nu am putut să o găsesc nicăieri, până am dat peste ea la biblioteca școlii. Abia aștept să o citesc!








4. O carte care cu siguranță te va face să râzi până la lacrimi.

Încă nu am cartea asta, dar, teoretic, ar trebui să îmi ajungă în maxim două săptămâni. Sper să nu întârzie.
De ce asta? Pentru că am mai citit două serii de la același autor și pot spune că m-au făcut să râd cu adevărat. Și știu sigur că aceasta va avea același efect.



Acestea sunt cărțile pe care le-am ales și sper să le pot termina pe toate până la finalul lunii. Tocmai ce am realizat că trei dintre ele au peste 500 de pagini, dar asta nu ar trebui să fie o piedică. 
Dacă că decideți să luați și voi parte la Emojiathon, nu uitați să îmi lăsați un comentariu în care să spuneți ce cărți ați ales să citiți! 

Până data viitoare (când sper că voi posta o recenzie), citiți câât mai mult și să aveți o vară superbă!



Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018