Încă un an #1 || 2016

Favoritele anului 2016

Deși a fost destul de greu, am reușit să fac un top al cărților citite în anul 2016. Nu am putut să aleg doar 10 cărți, așa că va fi un top 12.


12) Magonia (Magonia #1) de M. D. Headley (recenzia aici)




11) Firma de John Grisham 



10) Alchimistul de Paulo Coelho (recenzia aici)


9) Al cincilea val (Al cincilea val #1) de Rick Yancey



8) Ultimul olimpian (Percy Jackson și olimpienii #5) de Rick Riordan


 7) Înainte să te cunosc (Înainte să te cunosc #1) de Jojo Moyes

 

 6) Eu împotriva mea (Eu împotriva mea #1) de Daniel Botea (recenzia aici)



5) Elias și spioana cărturarilor (An ember in the ashes #1) de Sabaa Tahir



4) Orașul pustiu (Miss Peregrine #2) de Ransom Riggs



3) Blestemul câștigătorului de Marie Rutkoski (recenzia aici)




2) The lost hero (Heroes of Olympus #1) de Rick Riordan


1) Și aici sunt 2 cărți, pentru că nu m-am putut decide care mi-a plăcut mai mult: Fabuloasa poveste a lui Joshua Perle de Timothee de Fombele (recenzia aiciși Poveste de iarnă de Mark Helprin. Ambele niște opere de artă în adevăratul sens al cuvântului, capodopere literare, ce mai. 












Astea sunt preferatele mele pe anul acesta. A fost un an cu lecturi (în cea mai mare parte) superbe, personaje minunate și autori deosebiți. Conform Goodreads, am citit aproximativ 10000 de pagini anul acesta. Și am reușit să ating numărul de 30 de cărți ce mi-l propusesem, chiar pe muchie de cuțit. Îmi propun ca la anul să citesc mai mult de 30 de cărți și sper să reușesc!

Tot acum aș vrea să mulțumesc și fiecăruia în parte dintre voi, pentru suportul vostru, sfaturile voastre, gândurile bune și toate cele. Sunteți cei mai tari!! >:D <

Care au fost cărțile voastre preferate în 2016? 

Vă doresc un An Nou fericit, vacanță plăcută în continuare și ne (re)citim data viitoare, undeva în 2017, mai exact! Până atunci, citiți cââât mai mult!

Comentarii

  1. Ah, nu-mi vine să cred că s-a terminat 2016; parcă a trecut prea repede! Frumoase alegeri, o să postez și eu mâine topul meu. :D

    Sper să citești numai lecturi frumoase în 2017, să-l începi cu veselie și bună voie și să o ții așa tot anul, Onii! Pupiceei și sper să te distrezi de revelion! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și mie mi se pare la fel. Abia îl aștept. ;)
      Și eu îți doresc la fel, Roxi! >:D<
      Cu siguranță mă voi distra, la fel sa faci și tu!

      Ștergere
  2. Superbe cărți ! Interesate alegeri !
    Anul 2016 a trecut in zbor lăsând in urma lecturi citite minunate !
    Iti doresc un 2017 mai bun si un an plin de lecturi frumoase !
    Have fun!

    RăspundețiȘtergere
  3. https://cartizburatoare.blogspot.ro/2017/01/book-tag-my-life-in-books.html
    Te invit sa faci acest tag!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018