Book Haul #1

PRIMUL BOOK HAUL 

Bună tuturor și bine ne-am regăsit! De data asta, vin cu ceva nou, ce nu am mai avut ocazia să fac până acum și sunt foarte nerăbdător să începem! Acesta e primul meu book haul aici, sper să vă placă! 


1. Mindware - Instrumente pentru o gândire inteligentă - Richard E. Nisbett


Cartea asta am câștigat-o de la un concurs organizat de Blogul unei cititoare de cursă lungă împreună cu editura Litera. Inițial au fost două cărți în pachet, dar cealaltă am făcut-o cadou cuiva, așa că nu o mai am.
Cartea face parte din colecția Introspectiv, este non-ficțiune, o carte de dezvoltare personală și cred că va fi o lectură destul de interesantă.

2. Magonia - M. D. Headley



O lectură plăcută, ușoară, pe care v-o recomand! Găsiți recenzia completă aici.

3. Blestemul câștigătorului - Marie Rutkoski

Are o copertă absolut superbă, de care m-am îndrăgostit imediat ce am văzut-o. Am şi citit cartea şi îi fac o recenzie cât de curând.

4. Aripi smulse - Corina Savu
E prima oară când aud de cartea asta, dar pare destul de interesantă, sper să îmi placă. Coperta nu e cine ştie ce, dar bănuiesc că va fi oricum o lectură interesantă.

5. Instrumente mortale - Orașul de Cenușă (vol. 2), Orașul de Sticlă (vol. 3), Orașul Îngerilor Căzuți (vol. 4) - Cassandra Clare



Sunt atâât de nerăbdător să citesc seria asta, dar o să o las să o citesc într-o vacanță, așa, ca un reading marathon. Sună bine, nu?

6. Zori de zi - Stephenie Meyer
Având în vedere că nu am citit primele 3 volume și faptul că nu mă atrag poveștile de genul ăsta, am decis să o dau ca premiu la un concurs pe pagina de facebook, care s-a încheiat deja.

7. Aici, în tărâmul dragonilor - James A. Owen 
Cartea asta am citit-o undeva prin anul 2012 și mi-a plăcut foarte foarte mult, așa că m-am decis să o cumpăr, voiam să o am neapărat în bibliotecă, plus că am vrut să o și recitesc. 

8. Enigmaticul detectiv schelet - Derek Landy 
Pentru că altfel nu am găsit cartea de mai sus (Aici, în tărâmul dragonilor), am luat-o la pachet cu asta, de pe Okian. Nu citesc de obicei horror (deși după descriere și titlu pare și ceva polițist), așa că și asta a ajuns la un concurs. Acesta e încă valabil. (Click aici pentru a vă înscrie)

9. Al cincilea val - Rick Yancey
Am citit cartea asta la începutul verii, dacă nu mă înșel, dar o împrumutasem de la cineva. Intre timp, acel cineva mi-a făcut-o cadou, și mă bucur mult ca o am în ediția asta, și nu cea de film. 

10. Oceanul de la capătul aleii - Neil Gaiman
Sunt atât de curios de cartea asta, mi se pare super faina. Plus ca am auzit multe lucruri bune despre stilul autorului. Asta am primit-o cadou de la o prietenă, de ziua mea, căreia îi mulțumesc mult-mult. 

11. Toate sfârşiturile sunt la fel - Andrei Cioată

Și asta tot de ziua mea o am, cadou de la niște prieteni dragi. Am început să citesc cartea imediat ce am deschis coletul, iar acum sunt undeva la jumătate, dar nu ştiu dacă o să o continui... M-a dezamăgit.

12. Instrumente mortale - Orașul oaselor (volumul 1) - Cassandra Clare
 

Având în vedere că am câștigat volumele 2, 3 și 4 la concurs și nu puteam fără primul volum (și faptul că am prins-o la reducere pe elefant.ro), mi-am luat-o și îmi place super mult cum arată coperta. Abia aștept să o citesc!

13. Mila 2.0 - Debra Driza



Mi-am luat-o tot de pe elefant, odată cu TMI 1, pentru că o voiam de mult și aveam și poftă de un SF. Sper să fie unul bun.


14. Eu împotriva mea - Daniel Botea
Îmi doream și cartea asta de mult timp și iată că dorința mi s-a împlinit! Și pe asta am început-o imediat ce am primit coletul, i-am admirat coperta, am citit dedicația (mulțumesc din suflet, Daniel, din nou!) și m-am și băgat ochii în ea. Îmi place! Recenzie imediat ce o termin!

Voi ce ați citit de aici? Și ce plănuiți să citiți? 
Sper că v-a plăcut articolul. Ne citim data viitoare! 


Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

1 an de blog

Secret Santa - Blogger Edition #2