Cică luna lui Cuptor || wrap up iulie 2018

Wrap Up #10

(© the.onisim)

Concediul e gata, sunt din nou acasă, ceea ce înseamnă că am revenit și pe blog. Totuși, deși am fost plecat, am citit destuuul de mult, ținând cont că am fost aproape o săptămână pe drum și am citit cam tot timpul ăla, cât am avut lumină, cel puțin.


Am început luna cu un maraton despre care v-am povestit și aici, deci nu o să mai scriu mult despre cărți, ci doar o să le menționez.

Mai întâi, am terminat de citit not a fan. de Kyle Idleman, căreia i-am oferit 5 stele fără să ezit. Apoi, am citit un volum de poezii semnat de Anca Zaharia, Sertarul cu ură, care nu a fost chiar pe gustul meu și i-am dat doar 3 stele, încheind maratonul cu un SF absolut genial, care mi-a plăcut extrem extrem de mult, Illuminae de Amie Kaufman și Jay Kristoff. Nota 10 cu plus!

Chiar după maraton, la vreo 3 zile am și plecat, iar în prima zi pe drum am dat gata Elias și spioana cărturarilor I. Focul din cenușă de Sabaa Tahir, pe care am recitit-o pentru că nu îmi aminteam mai nimic din ea și nu voiam să intru în volumul 2 pe bâjbâite. După ce am terminat-o, m-am și apucat de Elias și spioana cărturarilor II. O torță în noapte care m-a lăsat fără cuvinte, mi-a plăcut atâta de mult, Doamne! O să citesc tot ce scrie vreodată femeia asta, sper să scrie mult la viața ei și să și trăiască și să scrie până pe la 200 de ani!

După aceste două capodopere, am citit și Jack Spintecătorul. Crimele din Whitechapel de Kerri Maniscalco care, ei bine, nu prea mi-a plăcut. I-am dat doar 2 stele din 5, dar am multe de spus pe marginea ei. Nu că e rea, dar nu prea e pe stilul meu și, la potențialul ideii abordate, putea autoarea să scoată ceva muuult mai bun! O să vorbesc mai pe larg într-o recenzie care apare peste câteva zile.

Și ultima carte pe luna asta a fost primul volum din seria Cei 100 de Kass Morgan, care chiar mi-a lăsat o impresie drăguță și, deși plănuiam să îi dau 4 stele, i-am dat 5 până la urmă, pentru că ultima parte a fost interesantă tare. Sunt curios cum o să decurgă acțiunea în restul volumelor.

Gata! 7 cărți, un număr destul de wow, rar reușesc să citesc atât de multe cărți într-o lună, but hooray holiday, right? Abia aștept să văd peste ce cărți faine mai dau în luna august. Voi ce ați citit în iulie? Care a fost preferata voastră?

Comentarii

  1. Uuu, ai citit mult luna asta. Eu am citit doar patru cărți, însă asta din cauză că nu au fost chiar pe placul meu.
    Sper măcar că luna asta va fi mai bine, căci am speranțe. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018