Luna cu numărul 5 || wrap up mai 2018

Wrap Up #8




Wow, luna mai a fost atât de faină din atât de multe puncte de vedere! Trebuie să vă povestesc câteva lucruri.


Mai întâi, bineînțeles, despre cărți. Am citit un număr de 4 cărțulii luna asta, dar toate au fost destul de grosuțe. 

Prima lectură a lunii a foost Circul nopții de Erin Morgenstern, o carte care mi-a plăcut la nebunie. De fapt, toate cărțile citite în ultima perioadă mi-au plăcut mult. Această carte a primit deja și o recenzie (cam singura pe luna asta), pe care vă invit să o citiți aici, dacă nu ați apucat să o faceți.

A doua lectură a fost Ready Player One de Ernest Cline, un SF uimitor de bun, care chiar s-a ridicat muult peste limita așteptărilor mele. Am văzut și filmul, deși nu eram sigur dacă să o fac sau nu, dar mă bucur că l-am vizionat, pentru că acum abia aștept să sciu despre diferențe atunci când voi scrie și recenzia. Pregătiți-vă pentru un articol de tip carte vs film și de niște cuvinte frumoase la adresa lui Spielberg. Stay tuned!

Cartea astea am început-o cumva mai demult, dar luna aceasta am reușit să o termin. E vorba despre Passenger de Alexandra Bracken, carte care din păcate nu este tradusă la noi. Eu i-am dat doar 4 stele din 5, deși chiar mi-a plăcut. Încă sper că volumul 2 va fi mai bun. Va fi o recenzie destul de plină de opinii. Dar, să fie clar, it is just my opinion!

Și ultima, dar nici pe departe cea din urmă, o biografie care m-a marcat în moduri în care nu voi reuși să spun vreodată, fiind totodată și cartea care m-a băgat în reading slump de când am terminat-o, fiind deja vreo 5 zile. Simt că tot ce aș citi acum mi s-ar părea sec sau ceva de genul din cauza ei. Da, vorbesc despre De neînvins de Laura Hillenbrand, biografia lui Louis Zamperini. Multe nu spun acum, pentru că va apărea o recenzie. Dar vă spun un lucru: dacă vreți să vă dezvoltați ca oameni și să creșteți din punct de vedere moral, citiți cartea asta. Ca să vă faceți o idee, găsiți aici trailer-ul ecranizării care a fost realizate, iar aici trailer-ul celui de-al doilea film, făcut tot după carte, care apare abia în octombrie și nu știu cum o să rezist până atunci.


Luna asta nu am fost atât de activ pe blog pe cât mi-aș fi dorit, dar a fost perioada tezelor și am avut niște chestii de prins din urmă, plus școala altfel, când am fost plecat câteva zile, astfel încât nu am reușit să găsesc mult timp pentru scris. Dar în iunie revin în forță, am deja câteva chestii pregătite pentru voi!

Și acum să vă vorbesc despre câteva filme și, mai apoi, seriale. 
Un film pe care l-am vizionat luna asta și mi-a plcăut mult a fost The Edge of Seventeen, care mi s-a părut foarte amuzant și relatable în același timp și pe care îl recomand adolescenților.

Am mai văzut și Guardians of the Galaxy. Da, știu, e apărut de nu știu câți ani, dar din cine știe ce motiv, nu am avut interes să îl vâd până, ei bine, l-am văzut. Și mi-a plăcut atâât de mult! Chris Pratt m-a impresionat plăcut încă odată. Trebuie să văd și filmul al doilea curând.

Și dacă tot suntem în zonă, să vorbim și despre câteva seriale. Pentru că luna asta s-au terminat atât Riverdale, cât și Once Upon a Time (sezonul, respectiv serialul), simt nevoia să vorbesc și despre ele. 
Ca să fiu sincer, am început să mă uit la Riverdale datorită hype-ului de pe internet, toată lumea vorbind despre cât de bun este. Și când am început să îl văd, le-am dat dreptate. Chiar este fain și, dacă în primul sezon actorii joacă ok, în al doilea joacă super bine. Și da, și pe mine mă enervează Archie teribil, undeva în ultimul episod își mai spală niște păcate. Iar Once Upon a Time, ei bine, nu pot să cred că s-a terminat de tot. În ultimul episod, când au început să apară secvențe din tot serialul de la început, m-am simțit ca și cum ar fi murit cineva. I was not ready at all...

Și cam asta a fost luna mai pentru mine. Pentru voi cum a fost? Sunteți gata pentru vară?

Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

1 an de blog

Secret Santa - Blogger Edition #2