#cititorlamaraton TBR

TBR #4

Cât timp alții își fac planuri pentru mare, noi facem liste de lecturi!

www.carte-diem.ro lansează o provocare pentru tine: un maraton de citit, în care să profiți cât poți de mult de zilele tale libere.



Tu cât de mult poți citi în 5 zile?
Avem 5 provocărți pentru tine!


1. Caută postarea cu provocărțile noastre și alege minim două dintre ele; nu contează dacă alegi 2, 3, 4 sau 5 cărți, important e să le citești în perioada 27 aprilie - 1 mai și să ne spui impresiile tale despre ele. 

2. Postează lista ta la tine pe profil cu hashtag #cititorlamaraton. Opțional, ne poți povesti și câte ceva despre cărțile alese și ce provocărți ai ales tu să îndeplinești; important e să accepți cel puțin 2 provocărți din listă - dacă o carte răspunde mai multor provocărți, alege-o pe cea care te inspiră cel mai tare

3. Dă-ne de știre, pe perioada maratonului, imediat ce ai terminat o carte; spune-ne o frază sau două despre ea și nu uita să folosești hashtag-ul (sau să ne dai tag, dacă scrii direct pe Instagram)

4. Revino la final de maraton (miercuri, 2 mai) cu fotografia cărților pe care le-ai citit și câteva impresii - despre cărți și despre maraton 

Și acum vine și surpriza: Editura NEMIRA este partenerul evenimentului și oferă un pachet format din 5 cărți, la alegere, dintre noutăți. Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți, dintre toți participanții care au respectat toate regulile. 

În săptămâna 23 - 27 aprilie, noi vom posta un articol pe zi cu recomandări pentru fiecare dintre provocărțile lansate. 

Vă urăm mult succes!

În această mini-vacanță cu ocazia zilei de 1 mai, am decis să accept provocarea lansată de cei de la Carte Diem și să încerc, dacă tot voi avea ceva timp liber, pe lângă alte activități, să și citesc cât mai mult. Astfel, voi lăsa mai jos cele 5 provocărți, dintre care eu voi alege doar 2 jumătate, cum ar veni. Și vă invit și pe voi să vă înscrieți! O să fie o experiență super, vă asigur!


Iar eu am ales #provocartea nr. 1, o carte de poezii și voi citi fie un volum din poeziile lui Bacovia sau ale lui Arghezi, în funcție de ce găsesc la bibliotecă. Îi studiez acum pe amândoi la școală și, probabil o să vă pară ciudat, dar chiar le iubesc poeziile și aș vrea să citesc ceva mai mult din ce au scris. Totodată, se încadrează și la #provocartea nr. 2, dar voi rămâne pe 1.

Și a doua provocarte aleasă este #provocartea nr. 5, o carte SF/Fantasy, alegând să citesc „Circul nopții” de Erin Morgenstern. Am aflat de cartea asta acum relativ puțin timp și, prin bunătatea celor de la Corint, am reușit să intru în posesia ei și nu mai pot de bucurie. Abia aștept să văd ce se ascunde între copertele alea minunate!

Am menționat mai sus două provocărți jumătate pentru că, dacă îmi va mai rămâne niște timp, printre grătar și volei, vreau să termin de citit „Enigma Otiliei” de George Călinescu, din care mai am vreo 200 de pagini și chiar vreau să o termin. Oh, e #provocartea nr. 4 și nr. 2 în același timp. 

Astea sunt lecturile mele! Dacă vă înscrieți, nu uitați să îmi spuneți ce alegeți! Pe parcursul maratonului, o să pun update-uri pe Instagram, iar la final, o să apară un Wrap Up aici pe blog și, cât mai repede, și recenziile cărților. Abia aștept să vă vorbesc despre ele, deja! 

Până data viitoare, care va fi curând, când vă spun, în sfârșit, ce am citit în martie, citiți cât mai mult și aveți grijă de voi!

Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018