În pregătire pentru FILIT 2018, vânătoare de cărți

Cum probabil unii din voi ați văzut deja, cei de la FILIT Iași, împreună cu noi, bloggerii acreditați de ei anul acesta, dintre care fac parte și eu (și mă bucur super mult pentru asta), au pregătit o surpriză super pentru voi: o vânătoare de cărți. 


Noi am ascuns câteva cărți prin Iași, în diferite locuri, iar treaba voastră e să o găsiți, să faceți o poză cu cartea la locul unde ați găsit-o și să ne-o  trimiteți, iar din acel moment e a voastră. Citiți-o, veniți cu ea la FILIT, cunoașteți autorul și cereți un autograf. Și, dacă vă place, de ce nu, recomandați-o la toată lumea.


Eu am ascuns (cu puțin ajutor, mersi, Alex) undeva cartea Ordinea de zi a lui Eric Vuillard (pe care tot Alex a citit-o și a zis că e super, trebuie să mi-o iau și eu și să o citesc), iar de acum tot ține de voi. Am pregătite câteva indicii pe care le voi posta începând de azi și sunt tare curios să văd cum vă descurcați.

Pagina mea de Facebook o găsiți aici, iar pe Instagram sunt ca booksversusreality, unde vă invit să fiți cu ochii în patru, urmează să postez acolo indiciile.

Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018