Bullet Journal #5 || decembrie 2018

Viața-i prea scurtă ca să stai degeaba!




După ce două luni nu am făcut nimic legat de bullet journal, în decembrie am pus piciorul în prag și m-am pus pe treabă. De fapt, în octombrie, la început de lună am fost prins cu FILIT-ul și nu am mai apucat, iar în noiembrie, nu știu, n-am simțit nevoia, cel puțin până la un moment dat. Pe la mijlocul lunii, eram atât de dezorganizat și mi-a părut rău că nu mi-am făcut. Și așa a luat naștere o organizare de vreo 12 pagini, motiv pentru care probabil de data aceasta va fi doar în română articolul.



 
Fiind centenarul, am zis că nu pot face o planificare doar cu motive de Crăciun. Plus, hei, eu cred în posibilitatea unei Românii mari și îmi doresc asta. Și chiar îmi place cum a ieșit, culorile îs atât de faine și harta la fel. Simplu, dar frumos. Mai ales că pe 1 Decembrie am fost la Iași și am văzut parada și apoi seara a avut loc o retragere cu torțe a militarilor în fața Palatului Culturii, au intonat și imnul, au dat drumul la lampioane. Plus tot orașul era așa într-o atmosferă de sărbătoare, mi-a plăcut la nebunie. Am realizat că, totuși, în ciuda a tot ce e rău, ce e al nostru, al nostru rămâne pe veci. Și eu iubesc România, așa cum ea. Da, am deraiat un pic de la subiect, dar chiar inteționasem să vorbesc un pic și despre 1 Decembrie, nu aș fi avut destul material pentru un articol separat.

 
Primele pagini îs tot timpul de design și habit trackers. Am ales să rămân tot în tema Unirii și chiar îs mulțumit de rezultat. La habit trackers, țin evidența lucrurilor din care vreau să îmi fac obiceiuri, cum ar fi cititul, cântatul la instrumente, băut de apă, somn destul, mesele zilei, scrisul în jurnal și pe blog și așa mai departe. Dacă vă e greu să țineți evidența lucrurilor de genul, recomand metoda asta, simplă, arată chiar bine și nu aveți idee ce satisfăcător e în zilele în care ai doar una sau două chestii nebifate.

 
Următoarele pagini sunt toate planificări pe câte o săptămână, cu diverse teme. Prima săptămână am făcut-o ca de iarnă, nu neapărat în legătură cu Crăciunul. Pentru fiecare zi, îmi scriu dinainte dacă am ceva planificat, iar la final de zi notez acolo lucrurile mai importante de pe parcursul zilei.

 
OK, paginile astea îs printre preferatele mele de când fac eu bullet journal. Mi-am propus ca, după ce termin cu tezele (ultima fiind miercuri, pe 12), să mă apuc de recitit Cronicile din Narnia și am zis să fac săptămâna în temă. O poză cu Aslan, un citat de la C.S.Lewis și o chestie faină pe care am găsit-o pe Pinterest, cred că e un citat din una din cărți, dar nu sunt sigur. Dacă apăsați pe poză cred că se înțelege ce e scris. Iar în dreapta am scris zilele cu fontul oficial de la Narnia și îmi place așa mult cum se vede!

Aici deșa ne apropiem ușor ușor de Crăciun, am trecut la chestii mai cozy și în temă și colorit mai apropiate de tema Crăciunului.


Am ajuns și în săptămâna Crăciunului. Care, sincer să fiu, nu îmi place deloc cum a ieșit... Deci o să las poza și o să trec mai departe, nu mai zic nimic. 

 
Iar pentru ultimele trei zile din an am făcut o pagină separată, ca să nu le înghesui și să le și separ de perioada Crăciunului. Un citat de C.S.Lewis, din nou (ce să-i faci, îmi place prea mult de el) și felinarul din Narnia sunt cam singurele chestii demne de evidențiat, restul se poate vedea pe imagine.

Deci, cum scriam și pe ultima pagină de bullet journal a anului 2018: here's to a new beginning!

Comentarii

  1. Și eu am început anul acesta un bullet journal, dar de la începutul anului și până acum, cumva am reușit să omit complet partea de bullet =)) Am habit trackers și tot felul de log-uri, dar secțiunea cu task-uri e mai mică de jumătate de pagină și acoperă întreaga lună. Prefer să-l folosesc mai mult pe post de jurnal, să notez gânduri și idei pe care nu vreau să le uit.
    Oricum, al meu nu e nici pe departe la fel de colorat ca al tău, dar m-ai inspirat să scriu despre al meu spre finalul lunii <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că am reușit să fac asta!!
      Și eu țin în același carnet și jurnal și nu în fiecare lună arată așa și nici nu fac în fiecare lună, deci e ok.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018