Bullet Journal #4 || august-septembrie 2018

Viața-i prea scurtă ca să stai degeaba!

//scroll down for English


Nu am mai făcut de ceva timp o postare cu bullet journal, motivul principal fiind acela că cel puțin pe luna iulie nu am făcut nimic în el și nici în august mare lucru, dar o să vedeți mai jos, că am pus și luna august. Iar apoi luna asta am încercat niște chestii noi și îmi place suuuper mult cum arată.

august 2018


În august am vrut să fie totul simplu și nu foarte colorat, așa că am desenat pe prima pagină niște chestii (și o încercare de lună, data viitoare o să exersez întâi pe o altă foaie luna, sper să iasă ceva mai bine) și am scris două chestii motivaționale.


Iar pe celelalte pagini am lipit print-ul ăsta drăguț cu cactusul pe care l-am scos dintr-o ramă și am vrut să îl folosesc la ceva și un weekly spread de care chiar aveam nevoie în perioada aia pentru organizare, un calendar micuț și o altă încercare nereușită, de floare din hârtie de data asta... asta nu o voi mai încerca degrabă sigur. Și asta e cu august. Acum hai la septembrie, chestiile mai interesante.

septembrie 2018


Ok, mă pot lăuda cu pagina asta? Nu știu ce m-a apucat să fac desenul ăsta, inițial mă gândisem la ceva cu frunze și dovleci și am ajuns la asta, nu știu cum. Desenul e făcut în creioane colorate în întregime, inspirat nu din imaginația mea, ci dintr-o poză cu mine de astă vară care are în spatele ei ceva amintiri frumoase, geniale aș putea spune.


Vă place? Pentru că eu iubeeesc paginile astea, sunt preferatele mele de când fac bujo și luna septembrie cu siguranță e cea bună lună pentru mine din punctul ăsta de vedere, am avut atâta inspirație. Deci, tura asta am folosit câteva chestii noi și m-am axat și un pic mai mult pe partea artistică decât pe cea practică, cel puțin paginile astea două. Am introdus pozele, luate de pe Pinterest și Tumblr, care mi se pare că arată așa bine în peisaj. Iar celălalt element nou este că am folosit watercolours, pe care le-am folosit pentru prima oară, datorită acelor pensule speciale de la Lidl pe care mulți le-au cumpărat, eu sunt mulțumit de ele și abia aștept să fac mai multe chestii cu ele. Printre desene și imagini, am făcut calendarul pe luna asta și un weekly spread pentru prima săptămână de septembrie pe care, uimitor, chiar l-am completat.


Și astea îs ultimele pagini, mai puțin artistice, mai mult practice. Am făcut o listă pentru filmele pe care o să le văd, pentru că știu că o să fie câteva după cele 16 din august, plus că oricum vreau să țin evidența lor. Iar în dreapta am scris un TBR, nu am idee cât voi respecta, dar am o tonă de cărți noi (și vechi), dar îs multe oricum și nu știam de ce să mă apuc, așa că mi-am făcut o listă de 6, deși nu știu dacă termin nici 3, Rebeliunea (începută de luna trecută, citit doar aproximativ 100 de pagini din 650+) este destul de groasă, dar merge destul de repede după un anumit număr de pagini. Și dedesubt am desenat și eu ceva, tot cu watercolours, nu prea îmi place cum a ieșit, dar citatul e fain oricum.

Gata! Atât e, nu mai am nimic. Probabil ați observat destule schimbări în organizarea de pe septembrie, cel puțin, inclusiv lipsa acelor habit trackers, dar care cred că voi reveni din octombrie, pentru că mă ajută să fac mai multe chestii și să fiu ceva mai organizat, acum că a început și școala. Ne citim curând de tot, stați prin preajmă!




It’s been a long time since I did a bullet journal post and the main reason is that I didn’t actually do anything in my bujo in July and also not much in August, but you’ll see below, I decided to put August in here too. And then this month I tried out some new things and I loooove the result. 


august 2018 

In august I wanted everything to be simple and black, so I draw something on the first page (and that’s an attempt at drawing a moon, next time I’ll practice a little bit first on something, maybe it turns out prettier) and I also wrote a couple of motivational thoughts. 

On these other 2 pages I glued this lovely print with a cactus and did a weekly spread that I really needed that week, a little calendar and another failed attempt at doing something, a paper flower… this one I won’t try again, more than sure. Yeah, this was August. Now let’s pass to September, more interesting stuff. 

september 2018 

OK, can I say how good this page turned out?? I don’t exactly know how the idea of this drawing came in my mind, I was initially thinking at something that included leaves and pumpkins and I somehow ended with this. It is done entirely with colouring pens and it’s not something I just came up with, but inspired after a pic from this summer that holds up lots of memories, great ones, behind it.

Do you like these pages? Because I definitely love them, they’re my favourites ever since I’ve started my bullet journal and September is also the best month ever in bujo terms, I had so much inspiration. So, this time I used some new stuff and I also focused more on artsy than on useful, at least these 2 pages. I introduced the pictures (taken from both Pinterest and Tumblr) and I think they fit so well in here. And the other new thing are the watercolours I used, using these nice water brushes I got few weeks ago (from Lidl) and I’m so glad to see it’s easy to use them. Among pictures and drawings, I also did the calendar and a weekly spread for the first week of the month and I surprisingly filled it up. 

And these are the last pages, less artsy, more useful. I made this table which I will fill with the movies I’ll see this month, ‘cause I know they will be a few, after I watched just 16 movies last month plus I want to keep track of them anyways and my memory ain’t always helping. On the right page it’s a TBR list, I have no idea how much I’ll be able to stick to it but I have lots of new (and also old) books I need to read and maybe this way it’ll be easier for me to pick my next read. I chose 6 books, but it’s fine for me if I finish at least 3, considering the first one, Rebellion, that has 650+ pages. And below that I draw something not that great also in watercolours, but I like the quote anyways. 

Done! This is it, you’ve probably noticed some changes, including the missing habit trackers, but they’ll be back in October, because I really find them useful and they help me organize my time better. See you soon, guys!

Comentarii

  1. Eu nu aș putea să țin un bujo, nu m-aș ține de el și nu aș respecta ce scriu pe acolo. Așa că bravo că tu poți! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mă țin de el constant, dar mă ajută să mă organizez mai bine totuși. Și thanks, cred :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Opere - George Bacovia || impresii

Corăbii, porci și titani

Noapte, ucenici și glife