Bullet Journal #2 || aprilie-mai 2018

Viața-i prea scurtă ca să stai degeaba!

//scroll down for English version

Pentru că la început de aprilie a fost vacanță și Paștele, nu am găsit mai deloc timp pentru alt fel de activități și nu am reușit să postez cum mi-am organizat bullet journal-ul. Astfel, am combinat în acest articol planificările pe două luni, poate găsiți și voi câteva idei în ce am făcut eu pentru lunile care vin.


aprilie 2018

Pentru luna trecută, alesesem, după cum se vede pe prima pagină, culoarea neagră, având niște idei anume în minte. Pe parcurs, însă, lucrurile s-au schimbat puțin.


Cred că aceste două pagini sunt preferatele mele din tot ce am făcut vreodată. Pe stânga am (re)creat, mai mult sau mai puțin nașpa, ideea cu calendarul mic în mijloc și constelații și planete în jur, toate făcute cu un pix simplu negru. Pe dreapta am Habits Tracker (de care nu m-am ținut mai deloc în aprilie, ups), iar lângă, artistul din mine s-a pus să picteze și, sincer, sunt foarte mulțumit și încântat de rezultat.

Și pe ultima, dar nu cea din urmă, pagină am pus secțiunea de work, cum am făcut și luna trecută și care mă ajută să țin mai bine evidența cărților pe care trebuie să le recenzez. Plus, mai jos, o mică listă cu lucruri noi adunate de-a lungul lunii. 
Iar pe cealaltă pagină am făcut un weekly spread pentru prima săptămână din aprilie. De obicei nu folosesc metoda asta pentru organizare, mi se pare că pierd puțin cam mult timp cu facerea lor, plus că des uit de ele, dar atunci era vacanță și a prins binișor.

mai 2018

În luna mai am ales culoarea roșu, așa, pe moment, și sunt sigur că o voi mai folosi curând, pentru că îmi place mult cum a ieșit. Luna asta am scurtat mult, comparativ cu lunile trecute, dar am păstrat fix ce aveam nevoie.

Și alte două pagini care îmi plac suuper mult. Am revenit la calendarul mai mare, ca să am loc să notez evenimente și chestii programate dinainte, și pe stânga am făcut iarăși trackers, scriind doar inițialele așa ziselor habits, ca să economisesc spațiu. Și pentru că deja le-am învățat. În rest, am desenat câteva chestiuțe și am scris niște citate motivaționale. Per total, mi se pare că arată super ok.

Voi ce părere aveți despre ele? Sunt deschis la tot felul de idei, sau chiar îmi puteți lăsa link-uri spre site-uri cu bullet journals, idei noi sunt întotdeauna binevenite.

Because at the beginning of the month I was in holiday and it was Easter too, I couldn't really find enough time for many activities and I didn't manage to write about my bujo set up. So, I decided to make a 2 in 1 article, with the plannings for both April and May, hopefully you'll find a few ideas to use!

April 2018

Last month, I've firstly chosen the color black, as you can see on the first page, having some specific ideas in my mind. In the process, well, things changed a little bit.

I think these two pages are my all time favorites. On the left page, I (re)created, more or less, the idea with the small calendar in the middle and stars and constellations and planets around it, all drawn with a simple black pen. On the right side, I have the Habits Tracker (which I kind of ignored in April, oops), and next to it, my inner artist kicked in and, honestly, I'm so pleased with the result!

And last but not least I have this work section, just like I did last month and which really helps me keep track of the books I have to review. Plus, on the lower side of the page, a  tiny list with new things from that month.
On the right page there's a weekly spread for the first week of April. I usually don't use these, I feel like I'm losing too much time doing them and I also forget about them, but it was during the holiday and I helped me organize my time a little.

May 2018

For may I went with the color red and I'll for sure use it again, 'cause the result is soo pretty! This month I decided to shorten things a little bit, keeping only the essentials.

And another two pages that I really love. I went back to the bigger calendar, so I can note future events and appointments and on the left I made the trackers, writing only the first letters from the habits, because I needed more space and I also know them already by heart. Besides these, I draw a few things and wrote some motivational quotes. Overall, I think it looks pretty great.

What do you think about them? I'm opened to any kind of ideas, you can even drop some links to blogs about bujos in the comment section, I could use some new ideas!

Comentarii

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018