Să vorbim și despre realitate || Anunț

Viața-i prea scurtă ca să stai degeaba!


Books vs Reality s-a născut din dorința de a vorbi și altor oameni despre una dintre cele mai mari pasiuni ale mele, cărțile. Însă, după un an și ceva de când scriu aici, am realizat că aș putea să scriu și despre alte lucruri, mai am și alte pasiuni pe lângă citit. Îmi place să călătoresc, iubesc muzica, limbile străine mă pasionează de ceva vreme, fotografia mă atrage din ce în ce mai mult. Și, astfel, am hotărât să scriu, nu foarte des, ci de fiecare dată când simt nevoia, și despre alte lucruri. Vreau să cred că vor fi interesante și pentru voi și, în același timp, ceva mai diversificat.


Când am început să mă gândesc să fac acest pas, să-i spunem așa, mă gândeam și la o eventuală schimbare a numelui de blog. Dar, în timp ce vorbeam cu câțiva oameni, mi-a venit un gând: blogul se numește Books vs Reality. Despre cărți am tot vorbit. E timpul să mai spunem câte ceva și despre realitate. 

Cam atât am vrut să vă anunț, pentru nu a mă lungi în primul articol ce va apărea în așa numita serie Viața-i prea scurtă ca să stai degeaba!, când vă voi spune câteva cuvinte despre una dintre cele mai recente escapade prin țară. Eu unul abia aștept să îl postez, deși încă mai am de lucru la el. Sper doar că o să vă placă! Până atunci, nu ezitați să îmi spuneți și părerea voastră despre acest mic proiect. Contează enorm!
peace!

// And now in the English way, because why not?!

Life is too short to stay inside!


Books vs Reality was born from the will to speak to other people about one of my biggest passion, books. But, after one year or so, I realized that I can write about other things too, reading is not my only hobby. I like to travel, I love music, I am very passionate about foreign languages lately, my love fro photography grows every day. And so I decided to write, not very often, but when I feel like doing so, about these things. I want to believe that it will be interesting enough for you too and in the same time, there will be more diversity in my blog posts.

When I started to think about making this.. let's call it a step, I was also thinking about changing the name of the blog. But while I was talking to some people, a thought popped in my mind: this blog is called Books vs Reality. I have talked about books for a while now. It is the time to speak about reality too. 

That's all I wanted to let you guys know and another reason for which I made this post is that I didn't want to say all these things in the first article in the so-called Life is too short to stay inside! series, where I'm going to tell you about my latest trip through the country. I myself cannot wait to post it, although I still have to work on it. I only hope you'll like it! Until it's done, don't hesitate to write your opinion on this little project in the comment section below! It matters a lot!

Comentarii

  1. Succes cu proiectul acesta și spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yaaas!!Abia astept sa postezi noul articol�� Sper ca o sa te tii de seria asta����

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes cu proiectul, aștept postări noi! Sunt pe aiiiici!♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar mă bucur că păstrezi numele, mă bucur că ți-am spus să păstrezi numele! :))
    Abia aștept viitoarele postări.
    Ce crezi? Am să fac și eu postări diferite pe blog, bine... nu foarte diferite, dar vreau mult să scriu și despre altceva, pentru că, la fel ca tine, am mai multe pasiuni și hobby-uri!

    Succes nouă! ♥

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018