5 zile în Sibiu || februarie 2018

Viața-i prea scurtă ca să stai degeaba!



E aici și nu pot să cred! Din mai multe motive, bineînțeles. Prima oară, am crezut că nu mai termin de editat toată chestia asta și n-am crezut că va mai apărea pe blog. Și apoi, sunt atât de emoționat să încep seria asta de postări pe blog! Nu sunt sigur cât de des o să postez, cât de mult o să țină și câtă priză o să aibă la „public”, dar eu unul sper din toată inima să vă placă.


Deși e iarnă, mi s-a ivit o ocazie să călătoresc până la Sibiu și să stau acolo câteva zile, în total în număr de 5, deși inițial nu știam cât voi sta. Foarte multe nu o să vă spun, pentru că ar fi de prisos. De ce? Pentru că am încercat și am și reușit, relativ, să fac un clip video cu toate locurile în care am fost și pe care le-am vizitat, cât și filmări din timpul călătoriei cu trenul. Așa că vă las aici clipul pe care l-am realizat. Știu, e destul de lung, dar puteți da puțin înainte dacă vă va plictisi, deși eu cred totuși că sunt chestii interesante (în mare). De asemenea, vă rog să scuzați calitatea, telefonul meu atâta poate și aplicația în care am editat a scăzut și ea mult din calitate. Data viitoare, dacă va exista o dată viitoare, voi încerca să remediez problema asta.



Bun, dacă ați terminat de vizionat, poate că aveți câteva întrebări. Librăriile în care am intrat sunt, în ordine, Librăria Humanitas Constantin Noica și Librăria Habitus. Amândouă sunt super mari și mi-au plăcut că, deși se aflau parțial sau în totalitate la subsol, erau foarte luminoase și aveau o colecție mare de cărți și muult spațiu pentru evenimente. 

Un lucru care poate nu e chiar relevant, dar la Sibiu am băut prima oară la Starbucks. Just sayin'. Băutura a fost super bună și paharele sunt la fel de cute ca în poze, iar chelnerii nu știu alfabetul. (Mi-a scris Onixim în loc de Onisim...). Dar, cel puțin pentru buzunarul meu, mă abțin. 
În comparație, când am venit înapoi, am schimbat trenul la Cluj și era diferență de două ore și ceva până ajungea celălalt tren și a trebuit să așteptăm. Și am ales să stăm într-o cafenea de acolo din gară, Bistro Treno și, deși voiam să mă plimb prin Cluj, a fost ok și așa, pentru că am dat peste cel mai fain ospătar. Pentru mine contează foarte mult ca nu doar mâncarea să fie bună, ci și chelnerul să fie de treabă și să relaționeze fain cu clienții. Și, ca să închei comparația, am dat doar 3 lei pe o ciocolată caldă la fel de bună, aceeași cantitate.

Apoi, dacă ajungeți în Sibiu, treceți pe la Domino's și mâncați o pizza. În altă parte în Sibiu nu am mai mâncat și nu pot spune că este cea mai bună, dar vă garantez că nu vă va părea rău că ați dat banii. Am dat 20 de lei o pizza medie și a fost bună, m-am și săturat.

Și ultima oprire mai importantă a fost Grădina Zoologică, pe care am mai vizitat-o odată acum 2 ani și ceva, dar mi-a plăcut că acum am văzut-o iarna. Chiar a fost o experiență diferită!

Mai multe nu prea am ce să spun, pentru că m-aș apuca de repovestit clipul. Vreau să mai apreciez un pic Sibiul pentru frumusețea sa (cel puțin în partea veche a orașului) și pentru faptul că au autobuze atât dimineața devreme, cât și seara târziu. Uimitor sau nu, e foarte de folos, nu ca la mine în oraș unde ultimul bus e la ora 8... Totodată, dacă vreodată ajungeți în Sibiu, nu vă îngrijorați că e un oraș mare sau ceva. Dacă ai GPS sau Google Maps te descurci garantat, e un oraș simplu și, după două zile acolo, deja mergeam prin oraș fără îndrumare și știam cum să ajung în câteva locuri singur.

Deși scopul călătoriei a fost să ajung la niște rude și să petrec niște timp de calitate cu ei, și am făcut asta, m-am și relaxat super mult și mi-am și retrezit pofta de a călători și am petrecut și niște timp important pentru sufletul meu. Mi-am încărcat puțin bateriile. Acum că a început școala, am iar mai multă treabă, dar sunt sigur că fără călătoria asta era mai nasol. Și gata, mă opresc aici, să nu vă plictisesc! Sper că ați descoperit și o altă părticică din mine și că v-a plăcut! Vă rog, nu uitați să îmi spuneți părerea voastră! Pozitivă, negativă, neutră, să fac, să nu mai fac, orice, contează (numai să nu sune prea urât...)! Și încă un lucru: nu sunt profesional în toată treaba asta, doar un amator, așa că și sfaturile sunt binevenite! Ne citim cu bine data viitoare!

Comentarii

  1. Îmi place mult că scrii și despre altceva, știu că am urmărit clipul când a apărut postarea. Nici nu știu când au trecut cele aproape 30 de minute. Urmează și alte videoclipuri??? ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper că da, dar cine știe ce-mi rezervă viitorul? Om vedea ce va fi :))
      Și mersii!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Provocare de lectură || ianuarie-iulie 2018

Planuri pentru 2018