Maraton 3/7 cu Pierduți în Literatură


Inițial mă gândisem să fac un TBR și aici pe blog, dar am ales să rămână doar pe instagram postarea și aici să fac un articol în care să menționez în fiecare zi progresul făcut. Las mai jos poza de pe instagram, după care încep.


Ziua 1 - luni, 09 iulie

Fiind prima zi, a fost greu să mă decid cu ce să încep, dar până la urmă am zis să încep cu poeziile și am citit 28 de pagini din Sertarul cu ură de Anca Zaharia, dar și vreo 20 de pagini din Illuminae, care până acum mă intrigă super mult, pe lângă acțiune, prin formatul cărții, pe care nu l-am mai întâlnit până acum și care pare suuper tare.

Ziua 2 - marți, 10 iulie

Azi a fost o zi suuper ok, am citind undeva la aproximativ 60 de pagini din not a fan. de Kyle Idleman şi mă bucur că în sfârșit o să termin cartea asta!

Ziua 3 - miercuri, 11 iulie

*nimic de zis, nu m-ați văzut pe aici, nici doua pagini nu am citit pe 11 iulie, ok, bine, pa*

Ziua 4 - joi, 12 iulie

Am avut așteptări mari de la ziua de joi, întrucât mi-am propus să termin de citit not a fan. și Sertarul cu ură, urmând că in  următoarele trei zile de maraton să mai am de citit doar Illuminae. Și mă bucur că am și reușit să fac asta și să citesc și câteva pagini din Illuminae.

Ziua 5 & 6 - vineri, 13 iulie & sâmbătă, 14 iulie

În astea două zile am terminat de citit Illuminae, chiar cu 5 minute înainte de ultima zi de maraton și mă mir puțin că am reușit, undeva la jumătatea săptămânii mă speriasem că nu termin maratonul.

Evident, nu mai zic nimic de ziua 7, ci o să pun mai jos regulile maratonului și cărțile pe care le-am ales, urmate de o mică impresie și rating-ul pe care l-am acordat fiecărei cărți. Una dintre ele o să aibă și o recenzie, la celelalte două mă mai gândesc. 

1 - O carte pe care ai abandonat-o sau pe care nu ai terminat-o încă.
Aici am ales not a fan. de Kyle Idleman. Nici nu mai știu când am început cartea asta, dar fiind o carte de dezvoltare personală, nu am vrut să citesc din ea câte puțin și să nu înțeleg nimic, așa că am lăsat-o ca să o citesc pe așezate și zilele astea chiar m-am pus să o citesc și să o studiez așa cum trebuie. Și a fost superbă, cu siguranță intră în top 10 pe anul ăsta. Bineînțeles, 5 stele din 5.

2 - O carte pe care voiai de mult să o citești
Vreau să citesc cartea asta de când am aflat de ea, imediat după ce a apărut. Adică 2015, aproximativ. Și anul ăsta, prin iunie, mi-am cumpărat-o și acuma am și citit-o și nu m-a dezamăgit absolut deloc, deși cumva parcă mă așteptam să nu îmi placă. Asta nu știu sigur dacă ajunge în top 10, în funcție de ce mai citesc până la finalul anului. Dar e foarte posibil. 5/5 stele pe Goodreads și pentru Illuminae de Amie Kaufman & Jay Kristoff.

3 - O carte foarte subțire

Am primit cartea asta de la Anca acum ceva timp, dar nu am reușit să mă apuc de ea, așa că am zis că asta ar fi o ocazie super pentru asta. Am terminat-o, i-am dat 2,5/3 stele din 5 pe Goodreads, dar totuși au fost poezii care mi-au plăcut. Nu au fost neapărat pe gustul meu, sunt sigur că altora le-a plăcut și o să le placă. Plus, sunt mai mult un adept al poeziei clasice decât al versului alb și asta și-a spus cuvântul în rating-ul oferit volumului.

Gata, am terminat cu maratonul organizat de Alexandra (de la Pierduți în Literatură). Abia aștept să mai particip și la altele, simt că, într-un fel, mă motivează să citesc mai mult. Mă gândeam să organizez și eu unul în care să citesc împreună cu alți doritori Cronicile din Narnia de Lewis, dar cum volumul 7 din seria reeditată la Arthur nu e încă apărut, o să mai aștept un pic. Citiți cât mai mult, bucurați-vă de vacanță și, dacă lipsesc prea mult de aici, e vacanță, pardon me!

Comentarii

  1. Mă bucur că la tine a fost un succes maratonul ăsta. Eu am dat fail deja din ziua a doua. :))))

    Lectură plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mi-a prins bine, m-a motivat să citesc ceva mai mult. Or să mai fie și altele!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îți placă și:

Bullet Journal #5 || decembrie 2018

De vorbă cu... bookstagrammerii #1 || book.lover24

Secret Santa #5 - Pandemic Edition